velsignet med to Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg fikk ikke med meg den første episoden av Jordmødrene på NRK på onsdag og tenkte jeg skulle se den på nett-tv nå, men det er så merkelige farger, lurer på om det skal være sånn? Er vanskelig å se noe i det hele tatt...
Tobias og Robin Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hei... Jeg så episoden på onsdag, og det var ingenting galt med fargene da? Kan være nett-tv? jeg tror det var snakk om at episoden skulle gå i reprise 17.sept hvis du ikke får sett den... Var verd å få med seg...
velsignet med to Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg fikk såvidt sett de 5 første minuttene av programmet nå på nett-tv, så stoppet bildet opp men lyden fortsatte, men etter 7-8 minutter stoppa lyden også. Får satse på reprisen på tv da. Har gitt opp nett-tv'n iallefall.
ellesant Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg har sett hele greia, fungerer fint her. Kanskje det er noe med innstillingene dine på datan? Eller noe med tilgang og hastighet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå