Nit@™ Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Vi har 2 års bryllupsdag.. Han skjønte ikke noe! Skjønte ikke hvorfor jeg gratulerte han med dagen. Han sto lenge å tenkte uten å komme på hvorfor ;o) Da jeg sa at vi faktisk (utrolig nok ;o) har vært gift i 2 år i dag ble han helt stille. "Jøss, var det den 9. altså"? Hi hi..ikke lett med masse datoer og passe på! Så nå blir det "stor" feiring med pølse og potetstappe *he he*
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 hehe... vi har 2 års bryllupsdag i morgen vi!! da skal jeg og mannen kose oss med god middag etter at ungene er i seng =)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 OI, så moden du er somtar det så pent da jeg hadde nok sutret helt til neste bryllupsdag hehehe
Monajenten Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 *kremt* Det hadde sikkert jeg også gjort, mami;)
Topia Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Mine foreldre har 40 års bryllupsdag i dag. Men det er triste greier. Gamla rømte for 1 år siden til en annen dust. Kaller ham bare ett unevnelig navn. Utrolig trist. Hele familien er bare en kopi av seg selv. Jeg vil bare rømme.... men: GRATULERER TIL DEG OG MANNEN. Lykke til videre å husk nå bare å ta godt vare på hverandre og kjærligheten! Det gjelder til alle dere andre her inne også!
Nit@™ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 Takk for det! Trist med foreldrene dine. Men det er litt rett i ordtaket "kjærlighet gjør blind" av og til. Jeg synes det er mange ting som er værre en å glemme en bryllupsdag. Akkurat nå er jeg bare glad for det jeg har. 4 flotte unger og en god mann og pappa. Han er nok glemsk, og tenker av og til litt bakvendt. Men mannen min er han nå lell, så får jeg ta det andre på kjøpet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå