gullgutten_min! Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hvor får man sett på disse reflex parkdressene med ullfor? og er det avtagbart det foret? hva koster den evt?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Om du tenker på den med ullfleece, så er det avtagbart ja. Koster 699,- tror eg. Er veldig god dress da. Men kor dei har dei henn, kommer vel ann på kor du bor. Gå inn på www.reflex.no. Der finner du alle butikkene.
gullgutten_min! Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 bor på østlandet. noen som vet ett sted de har dem?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hei jeg kjøpte den i sandefjord, på Liten, på fredag, men leverte den tilbake igår pga den var helt umulig å få på ungene. Det er det værste jeg har vært med på. Foret satt seg fast og klumpet seg osv osv. Og jeg som hadde såå store forhåpninger. Tror nemlig dressen er dritbra om den bare hadde vært litt enklere å kle på. Har jenter på 14mnd og ei på snart 3år.
gullgutten_min! Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 uffda det hørtes ikke bra ut.. har en sønn på 17mnd jeg ... kan jo håpe at babyshop kanskje har fått de inn så vi kan prøve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå