Gå til innhold

Erfaring med P-ring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker p-piller nå, men de er ikke så bra for meg, så jeg skal begynne med p-ring. Har faktisk ikke hørt om det før. Noen som vil dele positive/negative erfaringer? Er den ekkel å sette inn? Er det dyrt i forhold til p-piller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker den brukt den i 3år avbrudd av en graviditet bare.planlagt.

fornøyd med den jeg.ikke så mye hormoner som pillen.koster 120kr i mnd så noe dyrere.greit å sette inn,som en tampong nestem.tar den ut under sex,mest fordi jeg synes det er ubehagelig.kan være ut opp til 2 timer uten problem

Skrevet

Var strålende fornøyd med den. Lett å sette inn, ikke bare negativt at enkelte kjenner den under sex og den forkorta mensen min med 2 dager:)

Skrevet

Jeg likte den ikke. Hadde mensen i tre uker i strekk. Blødde MASSE og hadde sabla menssmerter hele tiden.

Synd det egentlig, for den er jo ganske smart...

Skrevet

ok.takk for innspill. kjekt å vite.

noen fler

Skrevet

jeg ble gravid med den så jeg har ikke postiv erfaring med den så nå bruker jeg p plaster og er veldig fornøyd med det

Skrevet

Brukte den i ett år før jeg ble gravid og har brukt den i 3mnd nå, er kjempefornøyd med den. Litt dumt at den er så dyr da, men det er verdt det. koster vel ca. 350 for 3mnd el noe....

Skrevet

Jeg brukte den i fire år før jeg sluttet med den. Meget fornøyd! Et par tips, det står i bruksanvisningen at den skal byttet hver tredje uke, men at den kan sitte inne i fire uten at det går utover beskyttelsen. Dermed lar du den selvfølgelig være der i fire uker:) I tillegg pleide jeg å sette ny ring inn med det samme jeg tok ut den gamle to eller tre ganger på rad. Tre måneder uten mensen er absolutt genialt:) Eneste ulempe var at samboeren av og til kunne kjenne den når vi hadde sex, men det er jo bare å ta den ut litt.

Skrevet

Så man kan hoppe over mensen med den også?? Så bra. Tenkte liksom noe ble veldig galt hvis jeg lot den sitte i mer enn 3 uker på dagen jeg da. hehe. Skal hente den på apoteket i morgen. Spent. hehe. Aner ikke hvordan den ser ut en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...