Gå til innhold

****Skravletråd IKM UKE 38****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:)

Nå er vel EL overstått, eller så er jakten i full gang.

Jeg fikk positiv EL-test i går, virker som jeg har EL i dag, så da begynner snart den spennende ventetiden:) Har IKM den 22. Har en god følelse denne mnd, blir spennende å se om det klaffer. Begynner utredningen i neste mnd, så hadde vært supert om det klaffet nå!

Hvordan går det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:) IKM 18, føler ikke det er noe på gang! Har vert syk denne pp og tror heller ikke vi traff EL! Hehe, sånn kan det gå, aner ikke..Har aldri hatt noe EL plager, eller tenkt over det.. Er jo vår første pp og vi øver oss litt, fomler oss frem med telling av dager osv..

Det hadde jo vert max flax om det var klaff!!!

Hadde litt symptomer før helgen, men tror det var mer i hodet:) Blir sånn når jeg leser alle innleggene jeg kommer over....ja,ja,ja,sånn har jeg det også!!!

Skrevet

Hehe, ja man får en del symptomer av å lese alle innleggene. Hvis du har IKM i morgen kan jo symptomene komme snikende nå, så får håpe at dere var heldige og traff EL og at det ble full klaff:)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Her går det bra! IKM 21. september. Er i vår 2. pp etter SA... Har egentlig ingen håp om at det klaffet denne pp. Aner ikke hvorfor.....sikkert fordi jeg ikke vil bli skuffet! Men men!

*Lykke til alle sammen!*

Skrevet

Ja, man prøver vel å dempe forventningene:)

Vurderer å prøve en EL Test neste pp om vi ikke var sååå heldig å treffe blink denne perioden......(alltid håp!!)

Leste litt om CB digitale, noen med erfaring?

Er jo usikker på EL og når den er, så føler jeg må ha en jeg kan teste helt fra start..

Skrevet

Jeg har også tenkt å prøve el tester neste mnd om det ikke klaffer nå! Har aldri prøvd det før så da kommer det vel noen spm ang det herfra! Har også tenkt på cb digitale...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...