Gå til innhold

Hovedultralyd i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder oss veldig. Har hatt flere ul tidligere, men da har de stort sett konsentrert seg om livmor og morkake, selv om de selvsagt har sett at babyen har det fint. Men i morgen kommer den store ultralyden, med sjekk av organer, fingre og tær osv... og fastsettelse av termindato. Denne har variert lite på tidligere ul, gått fram og tilbake noen dager i forhold til menstermin, men stort sett har den stemt.

Men den store greia i morgen, etter at vi selvsagt vet at babyen er frisk, blir kjønn!! Vi har jo bestemt at vi vil vite det, dvs JEG har bestemt at JEG vil vite det... Mannen har lyst til at det skal være en surprise, men ikke jeg. Det er også krysset av for at resultatet på kjønnet skal opplyses ved fostervannsprøva vi har tatt, men der er vi enige om at jeg skal åpne brevet, og så holde på hemmeligheten så lenge jeg klarer. Mannen tipper det blir ca 5 minutter.

Så i morgen har jeg tenkt at jordmor skal få skrive dette opp på en lapp og kun gi til meg. Så får vi se om jeg klarer å holde kjeft! Regner med at jeg kommer til å ROPE det ut her inne, noen må jeg jo dele det med for å klare å ikke si det til min kjære!

Gleder meg masse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh,så spennende! Skjønner at du gleder deg altså.. Skal også til uka! :)

Du må si hvordan det har gått da,kanskje du kan legge ut noen bilder og slikt også?

Skrevet

Skal sikkert få ut noen bilder. Har lagt ut et fra uke 12 på profilen, for der syntes jeg den lille lå så fint. Men gleder oss til å få noen nye større bilder denne gangen!

Skrevet

Masse lykke til, håper dere får vite hva det er da:-)

Vi skal på UL onsdag selv, gleder meg så utrolig!!!!!

Skrevet

Lykke til, Bringebæret! :)

Det kommer til å gå kjempefint, nyt hveeeert minutt :)

Gleder meg til å høre hvordan det har gått!

Klem

Skrevet

Hei Bringebæret.

Jeg skal også i morgen:) Jeg skal til Bærum hvor skal du?

Jeg har jukset litt med en tidligere ultralyd og vet at jeg venter en liten jente jegda.

Pappa skal fakrisk være med denne gangen og det er jo litt spes, tror han synes det er rart at jenta hans skal få en liten jente.

JEG ER 19+3 I MORGEN. DU?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...