Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Har så mye slimete utflod. litt gulaktig. ikke noe lukt, eller kløe/sårhet nedentil. ikke mer plaget av det enn at det er der, og at jeg må bruke truseinnlegg. Kan det være tegn på sopp likevel? eller er det normalt som det meste annet??? klemzer fra
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg har også mer utflod nå som jeg er gravid. Det er tynnere liksom, litt mer rennende. Legen sa det var normalt, men jeg skulle se etter om ufloden ble litt mer grønnfarget. Da burde det visst sjekkes ut.
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 hmm.. den er ikke grønn hvertfall. Får høre med jordmor når jeg skal der neste gang. takk for svar. klemz
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Ja, hør med jordmora di. Det er jo uansett greit å vite hva man skal se etter utover svangerskapet også
Erisa* Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Høres veldig normalt ut for meg i alle fall:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Jeg har også fått en stor økning i dette etter at jeg ble gravid. Har forstått det som det er normalt. Men det er litt plagsomt :-)
mlkt Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 det er helt normalt at mengden utflod øker ved graviditet. jeg har og vært en del plaget og i tillegg syntes jeg at det luktet. har prøvd vivag kps som er av melkesyre og helt ufarlig (har undersøkt m lege) de fungerte godt nå. forrige svangerskap var jeg mye plaget av sopp og fikk beskjed av lege og jordmor at canesten kan fint brukes bare ikke bruke innføringshylsen av kapselen. ikke kjekt men er nok plager som følger med
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Hehe, akkurat sånn hadde jeg det. Trodde den økte utfloden var pga graviditeten, men legen sa jeg hadde sopp. Utflod, gulhvit og tykk, var altså det eneste symptomet. Hjalp raskt med Canestenkrem.
Heidi30 Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Hei! var hos gynekolog på mandag jeg. Hadde gul/grønn klumpete utflod ble redd. Det var en soppinfeksjon. fikk en pille alt har vært borte en uke så godt. Første gangen jeg hadde det. ......Veldig vanlig for gravide sa hun til meg. Alt ble borte over natta er så deilig. Kjøpt canesten engangspakning på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå