Gå til innhold

Jeg står så jævlig fast!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal skrive en refleksjon på minst 2 a4 sider om det å være en profesjonell yrkesutøver i helsesektoren.

Har kladda masse, men føler jeg gjentar meg selv i det uendelige!

Skal også trekke inn fagstoff, men gud så vanskelig dette er.

Er ikke rette dagen for meg:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter med det samme...men vi har ikke bøker....har dere?

vanskelig å skrive refleksjonsnotat uten bøker når yrket er helt nytt...eller...det er ikke ett yrke før om ett år faktisk....

Skrevet

Jo, har bøker. Men det står ikke mye om akkurat dette.

Sitter å søker på nettet, men så er det jo dette å få det fram med egne ord og sammenheng da! Blæh....

Har du også denne oppgaven nå??

Skrevet

ja om helsefag arbeider.....men vi skal nu få gratis bøker, mn de e nu enda ikke kommet...så litt vanskelig dette her...

Skrevet

Vi har fått mesteparten.

Men tro meg, lite å hente der akkurat når det gjelder denne oppgaven!

Skrevet

hva med og inntjerue noen i helsesektoen, en politikker og pasientene. sånn at du får noen sider av saken også prøve og komme til en løsning som er gunstig og gjenomførbar for alle parter?

Skrevet

Ja, tenkte på det. Men har ikke så god tid på meg:-(

Får bruke denne dagen til å jobbe med det, og håpe at det kommer noe fornuftig ned på blokka:-)

Skrevet

om dette er noe som inntriserer deg så burde det ikke være så vanskelig og skrive noe om temaet.

Skrevet

Klart det kan være vanskelig selv om man interesserer seg.

Man er jo ikke utlært rett etter man starter i faget.

Skrevet

ja seff. men om det intriserer deg så vet du sansynligvis litt om det. de forventer jo ikke at du er faglært enda :-)

hm.. kan du ikke prøve og finne en løsning på hvordan eldre kan få det bedre på sine gamle dager uten at det koster en formue?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...