solfrid Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 blitt alene i dag da han jeg var sammen med bare hadde bestemt seg for at nå var det slutt.... og jenta mi på 2år var jo og så utrolig glad i han og ho går nå her å roper på han og leter.. tør nok aldri gå inn i et forhold igjen når jeg ser hvor lei se jenta mi blir...
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 uffda, høres ut som du trenger god å stor trøsteklem å her får du en fra mæ *kjempediger trøsteklem*
m@rie82 Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 ********************gir deg en veldig god trøsteklem************************
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 huffa meg.. så trist....( men du må ikke miste motet.. du kan jo finne kjærligheten enda....!!!! stå på,og hold hodet hevet!! dette kommer du gjennom !!! stor klem fra oss
solfrid Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 takk for svar og klemmer, råd osv, er bare lei, og utrolig trist siden jenta mi var så utrolig glad i han, skjønner lissom ikke hvordan jeg skal få henne til å skjønne at han ikke kommer tilbake, ho skrek veldig når han tok tingene sine og dro...uff dette er grusomt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå