Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg gidder aldri å lese "hvor mange dager igjen?"-tråden......det synes jeg er kjedelig lesing! (Ikke for å tråkke noen på tærne altså, men det er jo bare mase tall!) Andre?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 hmmm...det blir vel som oftest de trådene og temaene som går igjen hele tiden:hvor mange dager det er igjen, slimproppen, sykehusbagen, salami, vin, navn etc. Blir kanskje litt overdrivelse å si at jeg ALDRI leser disse trådene for det hender jo at jeg leser dem, spes hvis jeg ser at det er noen som lurer på noe og som nesten ikke har fått noe svar. Men det er liksom ikke de trådene jeg leser først når jeg logger meg på
lenis&bebis Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg leser aldri tråder som starter omtrent slik: hvor mange dager før/etter el hadde dere som venter jente sex o.l. Fullstendig uinteressant og tåpelig.
petite fleur Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Må si meg enig i "hvor mange dager igjen" og "hvor mange dager før/etter el" ja!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 samme her.... leser sjeldent disse "dager igjen" men slenger av og til inn mitt tall ... ellers så leser jeg sjeldent om dem som spør "hvordan var din mors fødsel i forhold til din" og alle andre sånne tråder fordi enhver fødsel er unik så da gidder eg ikke tro min blir lik mamma sin... leser heller sjeldent disse "kan det være noe er på gang" - trådene.. hvordan kan jeg vite om en annens fødsel er i gang eller om noe skjer... d var mitt bidrag
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 "Sex før eller etter el" "Noen som har hatt sex før el, og alikevel fått en jente?" osv....Dette synes jeg er totalt uinnteressant.
Suturtang Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Enig med novembernurket+alle trådene om røyking.Sluttet å røyke lenge siden og vil ikke lese om det.
Maren-mi Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Jeg leser aldri tråder hvis overskrift ikke forteller hva det spørres om, og hvor "mange dager igjen" leser jeg heller aldri. Den synes jeg forøvrig er teit, siden den dukker opp hver dag. Vært bedre om den hadde kommet en gang pr uke eller no sånt, vært mer spennende å se hvor langt den enkelte har kommet da. Jeg ser helst etter overskrifter som kan gjelde meg selv, men leser også sp.mål som jeg tror jeg kan svare på , og hvis det er lite svar på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå