Gå til innhold

noen som kan se om jeg har noen klarsynte evner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt kan jeg trene opp dette....føler ofte at jeg vet litt hva som kan skje og at jeg er en veldig god menneskekjenner...

men kan jeg ha noen klarsynte evner `??

Hadde hatt lyst til å lære meg å spå....eller lignende...

takk for svar!!!

jeg er født 13.04.83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss du tror det kan du jo rett å slett bare prøve deg på meg?

Er født 11.01.87

Er gravid i 8 mnd..

Å har en forlovede på 32... Lurer da på:

Hvilken dato jeg har termin?

Og om jeg føder før?

Og hvilket kjønn?

vet termin datoen og kjønnet, vil bare teste deg event. kanskje du har naturlige evner..

Skrevet

14.oktober med ei jente...

tror ikke du føder før..

(men jeg tror heller ikke at jeg har klarsynte evner på dette område...vertfall ikke som jeg har trent opp enda...går litt mer på andre ting...menmen...)

Skrevet

Tror du jeg går over?

Jeg har termin 14 oktober.. vet ikke om du har lest dette andre steder men det stemmer det.. Men jeg har en liten gutt i magen jeg..

Veldig bra "jetta" eller sett

Skrevet

Kan være du har muligheter innen område :)

Sambo er bortreist ( dratt idag )

han er født 090275, ser du hvorfor han er reist bort, å når han kommer tilbake.. Han skal være tilbake før neste mandag altså..

Skrevet

nå ble jeg litt satt ut selv...at det stemte med datoen!!!! etter jeg hadde skrevet tenkte jeg på at det var en gutt og!!

føler at det er noe fritidssysler...kanskje jakt eller noe i den dur?

tror han kommer til å komme tilbake før neste mandag....mest sannsynlig lørdag eller søndag....

Skrevet

fikk opp 16-17.okt med en gang jeg tenkte på termin..så jeg regner med at du kommer til å føde da...:)

ønsker deg lykke til....

Skrevet

Ganske inponert her jeg nå! Kanskje du har har klarsynte evner...

Har blitt spådd at jeg går på overtid ja, nen sier 4-5 dager muligens.

Ja han er hjemme neste lørdag eller søndag, vet ikke selv, men ja før mandag og han er på jakt!

Da prøver jeg på nytt jeg med noen ting jeg vet:

Ser du når vi gifter oss Skal gifte oss neste vår, i utlandet men ser du når å hvor? :)

Å ser du hvor mange år vi har vært sammen og ikke minst hvilken dato vi har vært forlovet i 2 år? Datoen er i nermeste framtid ( i sept. men ser du når) ?

Og kanskje; hvor mange søsken har jeg?

Skrevet

spania (får ikke opp akkurat hvor...) 23.mai??

(fikk plutselig opp københavn her og...vet ikke hvorfor...)

uff ble mange ting på en gang dette her...kanskje jeg har tenkt for mye idag:P hehe

ser ut som du kommer fra en stor familie...

(vet ikke om dette stemmer...føler meg litt ukonsentrert nå....)

Skrevet

Spania er det ikke, men har akkurat vært der, kanskje derfor du får det opp! Vi skal gifte oss i paris i 09.mai. Så mai stemme! :)

Kommer fra en normalt stor familie.. Har mange rundt meg i familien på begge sider, men jeg har 3 søsken og 2 foreldre.. Altså stk i familien tilsammen!

Det er greit man må feile.. du har jo litt rett da...

Du ser ikke/ føler ikke hvor i landet jeg holder til da?

og hvilken dato nå i sept. jeg og sambo har vært forlovet i 2 år? Spent på å se om du får rett. før du har hatt mye rett på dato nå :)

Skrevet

uff vet du hva jeg tenkte faktisk på paris først...men så tenkte jeg nei..hmm...(sier ikke dette bare for å skryte altså...) veldig merkelig...

forlovet 19.sept?

føler du hører til litt nord i norge...

men uff er ikke alt jeg er så god på altså...men termindatoen kom bare susende med en gang i hodet mitt...og jeg er sikker på at du kommer til å føde 16-17.okt.....altså rundt midnatt....

Skrevet

Flott :) Jeg er fra Nord-Norge. Se du fylke? :)

19 sept er desverre feil, og 11 sept rett :)

Rundt midtnatt, åjåj... Går jeg lenge med rier da fra de starter til barnet er født.? Kanskje ca størrelse på han også?

Skal bare se om det er rett i forhold til hva jeg har blitt spådd til før..

Har blitt spådd til hvor lang tid og hvor stor barnet blir ca.

Ja, men da ser du at du er inni det..

stiller gjerne opp så du kan prøve det, arti å se når man får rett..

Ser du hva sambo jobber med?

Ta tiden til hjelp :)

TAkk så langt værtfaill å lykke til videre om du har intuisjoner

Skrevet

Nordland?mo i rana?

ser ut som barnet er rundt 3800g 48cm

ser ut som samboeren din har en praktisk jobb....snekker, rørlegger eller noe...får vertfall opp at han går i arbeidsklær (altså ikke skjorte,slips type...)

Skrevet

Nei finnmark, men sambo er fra Nordland.. Eller rettere sakt mammaen hans er fra Mo i Rana ( nesna ) men hun er dø da, og sambo bodde der som baby.

Også er vi der hvert år..:) rundt 3800 :) fint!

Jeg var på ul her om dagen og fant ut at babyen var rundt 2700 så om en mnd ( ved fødsel ) bør den ligge på rundt 3800..

48 cm var lite, men kanskje sambo ikke var større.. Jeg var 52 cm selv..

Er fra Finnmark jeg ( sambo også da... men som nevn har han nær familie i Mo også er vi der hver år.. )

Han er It.konsulent og er ikke skjorte, slips type nei. Han går ikke i arb. klær heller, bare sine egne!

Men jeg og resten av min familie ( Mamma, pappa, jeg og bror )går i arb. klær og er heller ikke skjorte slips type.

Skrevet

hmmm...stemte ikke helt da...men fikk ganske tydelig opp mo i rana..men sikkert fordi dere er der ofte...

kanskje jeg bør prøve å utforske evnene mine litt mer...så kanskje jeg kan bli bedre...

Skrevet

sikkert for at du er ny i dette.. kanskje det var derfor du fikk det opp siden sambo har famile der og vi er der..

Sikkert litt lett å blande bilder og følelser og sånn i begynnelsen, du har jo en del rett og treffer jo på noe relatert. Men du blir sikkert å få det mer oversiktielig fremover..:) Lykke til i allefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...