Gå til innhold

Da drar jeg å avlegger en stemme til det gode partiet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det overrasker meg overhodet ikke, du fremstår ikke som det mest opplyste eksemplaret av menneskearten her inne.

Skrevet

Det betyr akkurat det jeg skrev:-) For vanskelig å ta inn over deg, kanskje?

Skrevet

du e ikke rikti navla du.....=) men nu skal æ stem FRP....ikke pga alkoholen, vest d e d du trur, men pga veian og barnetrygda...gå å irriter en gråstein istede du=)

Skrevet

Jeg er rktig navla, jeg stemmer ikke partiet for de hjernedøde;-)

Skrevet

hehe ler så jeg triller av Hufsemor. du får sakt det :-)

Skrevet

de e vel hjernedød der du bor da...men her kjenner æ mange som e med i frp....du KAN rett og slett ikke vær rikti navla...nåkka be feil under produksjoen av hufsemor...

Skrevet

du er rar

Skrevet

Hehe, ble du littegranne hissg nå? Men, man kan vel ikke forvente så mye av en tenåring:-) Du får kose deg du, men husk på at du er en av dem som taper på FrP i det lange løp. Hvor tror du pengene til barnetrygden du er så opptatt av blir tatt i fra? Men så klart, spretter man ut unger i ung alder, så forventer man kanskje å bli fødd opp av staten?

Kos deg;o)

Skrevet

Å nu går du over på å angrip m personlig fordi æ fødte før æ blei 20?

igjen, du e ikke rikti navla!

Skrevet

hvis du gir mæ kontonr ditt så kan æ overfør en 50'øring t dæ så du får kjøpt dæ ett liv, lille venn!

Skrevet

om man forventer og bli fødd opp av staten så er vel strengt tatt FRP det dumeste og stemme

Skrevet

karinahl om du forventer og bli tatt på alvor så burde du kansje slutte og gjenta deg selv som en stammende pappigøy

Skrevet

Haha *ler så jeg detter av stolen* Er du virkelig så lett å terge? Nå sitter du vel og krampaktig trykker på tastaturet for å gi meg svaret du mener jeg fortjener og jeg er enda mer overbevist over at FrP virkelig er det rette partiet for deg, partiet for de hjernedøde:-)

Skrevet

Jammen, har du ikke fått med deg barnetrygda på hele 120 000? Det er MYE penger for de som nå sitter og kun lever av kontantstøtta på 3000 + barnetrygd på 900. Men tanken på at bt-pengene blir strammet inn et annet sted, nei, den tenker de ikke;-) Så det er nettopp flesteparten av FrP-stemmerene som taper på det hvis FrP kommer til makta.

Få dere heller en jobb og tjen penger selv! :-)

Skrevet

Hehe, den skal du heller få beholde så du kanskje kan få kjøpt deg litt vett;-)

Skrevet

æ sett ikke her å e irritert...men æ lika å diskuter å kveruler....æ e i mitt ess nu!

Ja æ e på skola, venta t sommern så æ kommer mæ ut i jobb....men må få en utdannelse først vet du=)

Skrevet

å sånn sett ja. tenkte på de som var trygda og slikt jeg.

det med de 120 000 er jo helt dødfødt. kommer ikke til og føre til noe bra overhodet.

Skrevet

Hvis du er i ditt ess nå, så lurer jeg virkelig på hvordan du er til vanlig.

Jaha, og hva skal du utdanne deg til? La meg gjette... barne og ungdomsarbeider eller... hjelpepleier. Et eller annet kjapt og greit på vgs som sikrer deg en minstelønnsjobb i kommunen:-)

Skrevet

Nei, jeg ser for meg masse idiotiske småjenter som puler på seg unger fordi at de vil "tjene" på det.

Skrevet

hehe.. også alle med lavtlønnede yrker. det er jo ikke så rart da. at man ikke vil gå tilbake til en lavtlønnet jobb som er "helt ok" om man kan være hjemme og få nesten like mye utbetalt.

nei det er nok ikke noen god ide

Skrevet

Elias va ikke planlagt,m en heller ikke uøska...Så æ pula ikke rundt førr å få pænga....

Nei...Æ skal gå helsefag arbeider nu...enten skal æ ut å jobb når æ ferdi, eller min beste plan faktisk....ta siste året med almenn påbygging å så gå sykepleien på høgskola for så å gå jordmor skola...

Men om æ nu faktisk nøy mæ med helsearbeider tittelen, ka så?

Om d e d yrket æ blir fornøyd med....Man må jo faktisk trives i jobben sin også....Nytta ikke uansett kor god lønn man har vest man ikke trives.

Skrevet

Men om æ nu faktisk nøy mæ med helsearbeider tittelen, ka så?

Om d e d yrket æ blir fornøyd med....Man må jo faktisk trives i jobben sin også....Nytta ikke uansett kor god lønn man har vest man ikke trives.

----------- klipp lim----------------

det er ikke noe galt i det.

det som jeg er skeptisk til er FRP sinn politikk som gjør at det er en ok og gå hjemme og få masse penger for det

Skrevet

Var det deg jeg mente over, karinahl? Så du nicket ditt noe sted der?

Hihi, mortilgunnar, husker du "test nasjonen" som gikk for noen år siden der FrP-velgerne var den "partigruppen" med lavest iq? Vel, jeg ble ikke overrasket... *ler* Og det er jeg fortsatt ikke!

karinahl, du gjør som du vil, ditt valg. Men at en tenåring som utdanner seg (foreløpig) til en minstelønnsjobb stemmer FrP, det er ikke det smarteste h*n gjør, for i det lange løp er det h*n som taper på det. Se litt forbi valgløftene til FrP, så ser du konsekvensene av at FrP sitter med makta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...