Gå til innhold

Noen som jobber nattevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere jobbbytte når jeg skal ut å jobbe etter permisjonen, og begynt å tenke på å jobbe om natta. Noen som har erfaring? Er ikke sykepleier/hjelpepleier.

Takknemmelig for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpepleier. Jobber natt. Supert med tanke på 2 små barn. Sover når de er i bhg på skole. Står opp sånn at jeg kan hente de :D

Bruker da resten av ettermiddagen med de. Og går på jobb når de sover. Funker fint her..

Slipper hvertfall turnus. kveld dag. Blir jo det samme som om jeg jobber når de er i bhg og skole..

Skrevet

Dytter litt jeg:)

Skrevet

Jeg jobber også natt. Ca 50% stilling, det utgjør ca 75% stilling på dagtid lønnsmessig. Det blir gjennomsnittlig 2 netter pr uke og det er passe. For det tar litt tid å finne den rette balansen med soving for å unngå å snu døgnet. Har bare holdt på med dette 3 måneder så er ikke helt inne i en god rutine. Men det er supert mtp å få tid med barna og ikke minst få unnagjort husarbeid mens de er i bhg og skole.

(Jeg er heller ikke sykepleier/hj.pleier.)

Skrevet

Hvor jobber du da? Og hva tjener du? (trenger ikke skrive dette hvis du ikke vil) Tenker at det må være kjempe greit ifh til gullet..

Skrevet

jeg har også vurdert å begynne å jobbe noen nattevakter. Skal gå på skole på dag tid da. så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få det til.. Har aldri jobbet natt før, og er selvsagt spent på åssen jeg vil takle det...

Skrevet

Dytter en gang til jeg...

Skrevet

Skulle stått "jobber som nattevakt...

Skrevet

Dytter og dytter:)

Skrevet

Hei igjen :-)

Jeg jobber innenfor helse, avlastning.

Har ca 154 kr timen pluss tillegg for natt og helg.

Skrevet

Glemte å si at det er våken nattevakt. Vet at det finnes hvilende nattevakter også, da tjener man ikke så godt.

Skrevet

Dytter enda en gang jeg:)

Skrevet

Jeg har tidligere tatt vakter som hvilende nattevakt. Det er ikke veldig bra betalt, men greit for å gjøre lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...