Gå til innhold

Noen som har erfaring med Pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Har no prøvd uten lykke i 1 år og er DRIT lei!!!Var til gyn og fikk konstatert dårlige eggløsninger etter 10 år på pillen,noe som i følge han ikke var uvanelig..Fikk resept på pergotime for 3 mnd.Noen som har erfaring med dette?Hvor fort kan jeg håpe på å full klaff?

Har snart ikke mer tålmodighet igjenn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på pergotime. Hadde veldig uregelmessig mens (ca. 3-4 ganger i året...) så derfor fikk jeg Provera for å sette i gang mensen, og Pergotime for å stimulere eggløsning. Jeg fikk også en 3-mnd. kur, men fikk beskjed om å kun ta en kur annen hver måned. Dette fordi pillene er såpass sterke at de også virker i den måneden du har "pause".

Jeg ble gravid i pause-mnd. etter 2. kuren. Merket ingen bi-virkninger av pillen.

Har ei venninne som også ble gravid på Pergotime, etter første kuren. Hun fikk tvillinger. (Det er en av "bi-virkningene" med pillene, at du kan få flerlinger....)

Så lykke til.... Jeg har i dag en hærlig gutt på 16 mnd.

Skrevet

jeg har gått på pergo. jeg ble gravid i pause mnd etter første pergokur. hadde da prøvd i 2 år å bli gravid. Syklusen kan bli lengre av den, noen får mange bivirkninger, men jeg kjennte ingenting

Skrevet

Hei..

Jeg har vært til undersøkelse og alt var bra med meg,og jeg hadde fin el,det kunne hun se på noen blodprøver jeg sendte inn.

men jeg fikkpergotime,sikkert for å gi el en liten dytt.

Jeg begynte på første pergotime dobbel kuren for 2 mnd siden,men ble ikke gravid da,,så hadde jeg en hvile mnd,men ble heller ikke gravid,og nå har jeg tatt min andre dose med dobbel pergotime,og har el i disse dager,så er veeeeeeeeeeeeldig spent på om jeg har en liten spire der inne nå.

jeg hadde vanligvis en syklus på 32 dager,men den gikk ned til 28 med pergotime.

Skrevet

Jeg sniker meg inn her fra 2 trim, men sitter med en liten pergotime unnfanget prinsesse i magen, på 24 uke (like stor som hun lille jenta det var reportasje om i Dagbladet lørdag :o))

Etter måneder med frusterasjon over å ikke virke skikkelig, gav gyn med Pergotime, oppfattet at jeg fikk det pga uregelmessig mens gjennom alle år. Men ble gravid på første forsøk :o))))

Oppfatter preparatet som sterke saker, kjentes ut som jeg hadde et kjernekraftverk inn meg. Det verket noe sinnsykt i eggstokkene en ti dagers tid, så gikk det over.

Lykke til :o)))) På tide å få flere prøvere over på 1 trim nå. Jeg får ikke med meg alt som skjer, men ser at Baas fortsatt er her.... håper dere får klaff med pergoen snart :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...