Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 I ukedagene når jeg er på jobb, er babyen min mye mer aktiv på kvelden når jeg setter meg ned å hviler, enn det han er i helgene når jeg hviler nesten hele tiden. Er det helt normalt? Er det sånn med dere også?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Neivel, da får jeg vel bare gå å lure da...
Mine 3 småtroll! Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 samme her! Begynte først å tenke på det forrige helg. Da kjente jeg så og si ingenting. Utpå dagen på mandag begynte den å sparke igjen. Samme har det vært denne helga. Han våkner vel opp rundt lunsjtider imorgen regner jeg med. Kjenner jo litt innimellom, men det er svært lite i forhold til ukedagene når jeg er på jobb. Aner ikke hva dette kommer av... Jeg bruker jo helga til å slappe av, så det kan jo være at babyen følger mitt mønster :-)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 Hehe Da så Det er bra det ikke bare er min, blir så fort urolig jeg Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå