Gå til innhold

Positiv el test, 4 dager etter elslim, hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa positiv på el test fra billigtester den 5 september, og i dag har det kommet masse elslim, Noen som har opplevet det samme?? Noen som vet når jeg har hatt eggløsning, eller hva jeg skal stole på?? Positiv test eller elslim?? Veldig frustrenes dette her..

Påforhånd tusen takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EL-testene blir gjerne positive en dag eller to før EL. Kanskje slapp ikke egget hos deg før i går. EL-slim kommer gjerne samme dag som EL eller dagen etter, i følge pernille.info

Tror du hadde eggløsning i går, jeg:o)))

Skrevet

Jeg ble gravid denne mnd, og slik gikk det til:

Vi hadde sex natt til 26 August og tenkte, hm...hvorfor så øm inni der, akkurat som når han kom langt inn så var det vondt. Jeg tenkte på om det kunne være eggløsning på gang. Tok en el test( strimmel/ billig)den slo ut positivt, så hadde vi sex 26 August kveld og en av disse dagene har gjordt at jeg ble gravid. Jeg kikket og kikket etter eggløsningslim,men ...... det kom aldri. Jeg ville stolt mer på testen enn slimet tror jeg! Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar jenter:-D Gratulerer så masse med spiren skal bli mamma til tre.. Jeg får håpe den sitter denne mnd:) Jeg har eltestet no i kveld, men den var negativ...

Skrevet

Det betyr forhåpentligvis at egget ditt har sluppet, og at eggløsningen har funnet sted:o)))

Lykke til, da:o) Håper den sitter:o)

Skrevet

Jeg har en god følelse denne mnd:) Mannen min skal sjekke sine små svømmere om en uke. Har lest at det er en del som blir gravide akkurat rett før de skal til utredning, så håper det skjer med oss også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...