Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Fødte for ca. fem månd siden, og siden da har jeg hatt problemer med at jeg ofte kjenner "rier"- lignende smerter, spessiellt når jeg presser (avføring). Det stikker på en måte opp i ="#)"=! (mulig det er livmoren) og gjør så vondt at jeg må slutte å presse, og ta det i omganger, og slutter jeg ikke blir det bare verre og verre, akkurat som en fødsel. en gang datt jeg nesten av toalettet. Tenkte at det var normalt etter fødsel, men nå har det jo nesten gått et halvt år...noen andre som har hatt lignende? Og ja, jeg skl g til legen, bare lurer på om noen av dere muligens kan vite hva dette er. Velger å være:
Gjest Ut på tur Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Kan det ha noe å gjøre med bekkenbunsmuskulaturen ?
Gjest Ut på tur Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Kan det ha noe å gjøre med bekkenbunsmuskulaturen ?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Kan være vonde hemorrider også, de kan sitte ganske langt oppi tarmen..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Kanskje, men det er ikke i tarmen smertene er, det er oppi vaginaen, langt inni, det er derfor jeg lurer på om det er noe gle med livmoren kanskje...jaja, så det er ihvertfall ikke normalt, siden ingen andre har hatt det. Uffa...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 tror jeg ville gått å fått det sjekket.. det skal vel ikke være sånn? kan jo være noe galt med livmoren og det er vel best å få sjekket om med en gang så det kan bli "fikset"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå