line_n & sara Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 går å venter på disse berømte sparkene på ribbeina, jeg! når kjente dere de først?? er 31+3, og babyen ligger med hodet ned.. er det ikke på tide med noen ubehagelige spark oppover?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Har ikke spark der i det heletatt jeg. Er 37+5 og har ikke hatt et eneste spark mot ribbeina. Sparker øverst til meg også. Litt mer mot venstre enn midt på magen men ikke rett på ribbeina. Min har lagt med hode ned siden uke 32 og både jordmor og lege er enig i at han er festet :-) Så jeg tror ikke du MÅ kjenne ribbeinspark, gjorde ikke det i forrie svangerskapet heller :-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 IKKE etterlys dem!!!!!=) har ikke direkte spark men press mot ribbeina, er så UTROLIG vondt!!=/
line_n & sara Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 hehe! føler meg litt teit som etterlyser dem, ja!! men da håper jeg at alt er normalt og vell, og at sparkene uteblir!! det er forresten deilig å slippe de sparkene jeg hadde tidligere, hvor jenta sparka rett ned i underlivet! ugh! det var ekkelt! så jeg er glad for at hun ligger m hodet ned, ja! hun har ligget sånn siden uke 27, og det er jeg fornøyd med!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 min har ligget med hodet ned fra uke 20, er nå i uke 29... noen spark er ondere enn andre ja=)
sivilivikivi Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 For å si det sånn,så er du heldig som ikke kjenner ribbeinspark. For det er utrolig ubehagelig! Er ganske støl til tider for jenta mi sparker ganske mye mot ribbeinene mine!
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 du kan godt få noen av mine spark, eller press. er ik så mye spark lengre, emn det presser på hele tiden. rett og slett ubehagelig. så du kan godt få overta det jeg har.
Bine66 Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Er så glad at h*n ikke sparkert mot ribbeinene. Har nemlig bristet et av ribbeinene mine på venstre siden og det er VONDT uansett. H*n ligger med hodet ned men inntil nå rakk nok sparkene ikke helt til ribbeinene.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Det er ikke alle som får slike spark mot ribbena. Men, tro meg, det vil du IKKE oppleve. Her er det konstant press mot ribbena og jeg klarer omtrent ikke å sitte oppreist eller å ligge på siden. Vær glad om du slipper!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå