1stor1liten =) Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 i jenta mi sin barnehage har de det til fruktmåltidet,men det må jo tas med hjemmefra. når vi var på tilvenning så jeg at det var bare noen av barna som hadde og har ikke kommet på å kjøpe til jenta vår. Når jeg henta henne her om dagen fikk jeg spørsmål om hun likte youghurt, og jeg sa ja, for det gjør hun jo. Ja ,fordi hun hadde ikke hatt når de andre ungene hadde sa de. Følte veldig som om jeg MÅTTE ha med til henne.
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 ho har nesten bestandig me sæ youghurt i barnehagen, skjer kanskje 3-4 gang i mnd der ho ikke har d me sæ....
så var vi 4 Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 sender aldri med yoghurt i bhg, men blir kanskje å gjøre det når han blir større. Han får fruktbiter i tillegg til brød til frokosten.
klg,2 boys now:) Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 ja han har med hvergang.mere fordi han er så små spist så da vet jeg at han får i seg noe.
BettyBoob Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 i bhg vår vil de helst ikke at ungene har med yoghurt. Det er så mye sukker og de spiser lunsj rett før luren sin på dagen. Ikke noe problem for meg! + at det kanskje bare er 3 stk som hadde klart å spise den selv....
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Barnehagen her holder alle ungene med frukt og yoghurt...men forstår at om alle andre ungene har, så kan det jo hende jenta deres og har lyst på yoghurt da:)
Fire småtroll Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Vi sender også med youghurt i barnehagen hver dag.. Jeg spør mini om morgenen da, vil du ha med frukt eller youghurt i dag, av og til svarer han banan eller eple men som regel velger han youghurt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 småen får ikke youghurt med mindre han har vondt i halsen. for det er så søtt. heller fruktmos, eller baby youghurt men det er litt dyrt i lengdend da. om han får det hjemmer blir de youghurt naturell med bær og korn. helt uten sukker. så kan han heller bruke "sukker dosen" på ordentlig godteri/kaker
1stor1liten =) Skrevet 9. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2007 jeg kommer jo til å kjøpe, vet jo at jenta vår også vil ha sikkert. Men har bare tenkt lite på det. Hun begynte i b.h i august.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 du kan jo kjøpe yougurt på glass sånn barnemat youghurt, det er uten sukker :-)
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Det finnes jo youghurt naturel da, den er jo helt uten sukker...så ser ikke helt problemet. Bruker å sende med en liten pose med havregryn og, så blir det mer mat i yoghurten.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Har det med et par ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå