Gå til innhold

Onemorepls,The queen of Kalifa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor stiller du ikke tastaturet ditt slik at du får øæå??

Har smårritert meg litt=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun bor ikke i Norge,så jeg antar at hun ikke har tilgang til disse tastene på sitt tastatur. :-)

Skrevet

Nei, vet at de ikke er på tastaturet.. Men tastaturet kan stilles inn på hvilket som helst språk.... Har jo et engelsk tastatur jeg, men har jo stilt inn på norsk.

Skrevet

Det er sikkert ikke alle som vet at man kan gjøre dette, eller hvordan.

Jeg aner ikke må jeg innrømme.

Så i stedet for å klage kan du vel forklare hvordan det gjøres, både til henne og kanskje til alle andre som kan ha behov for det..

Skrevet

Klage? Jeg har da jammen ikke klaget... Jeg spurte da bare.......=P

Skrevet

Nja, nei...?

At det bare har småirritert meg at hun skriver aa istedenfor å, er da ikke å krangle...? Isåfall er det ikke slik jeg krangler.... Akkurat som det småirriterer meg at andre skriver dialekt... Men krangler ikke om det fordet...

Skrevet

Saa dumt at du blir irritert....

Men c'est la vie......

Skrevet

Tror ikke du vil at jeg skal ramse opp alt som småirriterer meg med deg.. ;-)

Skrevet

Nja, irritert ville jeg ikke sagt... Bare litt slitsomt å lese, men overlever... Mest lurte jeg bare på hvorfor du ikke stiller det inn... Men jaja...

Skrevet

Saa du ville ikke sagt irritert,nei.

Da lurer jeg : Er ikke " smårritert " en variant av irritert ???

Men hvis du virkelig vil vite det saa gaar det faktisk ikke. PC en min er arabisk og ikke " helt der " paa en del omraader :)

Skrevet

Jeg vet at jeg sa litt imot meg der, hehe... Men jeg orket ikke skrive et til innlegg for å rette på det... Mente med det at jeg ikke ville sagt irritert as in irritert,irritert... men heller bare smårritert.. men jeg smårriterer meg over det meste, så er ikke et sterkt ord sånnsett....

Men det var egentlig bare det jeg lurte på... For man kan jo endre tastatur, men sikkert slik at det ikke går på alle dataer. Var jo ikke et krangeinnlegg som andre må gjøre det til.

Skrevet

Jaggu

*Det har jeg ikke tenkt over før

*Jaggu at det går ann å irritere seg over sånt

* jaggu at dere blir småfrekke mot hverandre på grunn av en sånn bagatell

OG

*jaggu, jeg ANTE faktisk ikke at man kunne stille inn tastaturet på språk!

Jaggu rett og slett :)

Skrevet

*irritert var vel ikke riktig ord... Var heller at jeg synes det var litt småslitsomt og lese aa, og lurte på hvorfor hun ikke stilller

*Når Spetakkel igjen er frekk mot meg som alltid, smiler jeg ikke tilbake...

*Og stille inn kan man;-) For tastaturet mitt er engelsk!

Skrevet

Frekk faktisk..?

Du er jo så komisk selvsentrert at man må jo bare le. Hva med å spare de "gode rådene" dine til noen som var interessert?

Skrevet

Tror ikke du vil at jeg skal ramse opp alt som småirriterer meg med deg.. ;-)

Spetakkel

- Slik jeg oppfatter det, var det faktisk ganske frekt...

Jaja, kjempe selvsentrert... Du kjenner meg kanskje igjennom denne siden, men du kjenner meg da så absolutt ikke i virkeligheten, så synes liksom ikke du skal uttale deg så veldig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...