Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Her har gubben endelig en dag hjemme (blitt litt mye jobbing og reising i det siste), så han har tatt Mia i dag og dratt ut en tur. De har fått beskjed om å være borte noen timer :-) Vi fant ut at det er min 3. barnefrie dag siden fødselen, så jeg er ikke bortskjemt på fritid akkurat men vi jentene har det jo moro, og da går det greit. Jeg feirer dagen med storrengjøring, så gæærn er jeg ;-) Det er utrolig deilig å være alene! Etter vask skal jeg lage meg en suppe og ta en liten blund på sofaen. (Hysj hehe) Hva med dere andre, har dere hatt en bra helg? :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2007 ...og nå fikk jeg naboklage fordi jeg spilte for høy musikk hehe. Jeg sa at jeg såklart skulle skru ned, men når jeg tenker meg om...alle de kveldene jeg labba rundt i leiligheten for å få Mia til å sovne fra kolikksmertene, og akkurat i det hun etter mange timer sovna så begynte en nabo å borre i betong eller spille høy musikk. Jeg fly forbanna men alene hjemme, så jeg kunne ikke finne ut hvem det var og skjelle de huden full. Nei, tror faktisk jeg skal skru opp igjen jeg ;-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Hmm ikke enkelt med de naboene nei... Kan de ikke bare forstå at mor har litt fri og nyter det. Kos deg masse det fortjener du. Vi er akkurat hjemme fra marked på løkka. Koselig det med noe gøy på en søndag. Pappan kjører bort brukte biler på dynga og da må vi finne på noe i mens. Kjøpte boka Mathilda av Roald Dahl og ett par fine fat fra Figgjo Flint. Skikkelig fine. Gleder meg til å bruke de. Ellers middag hos svigers i kveld. Deilig det. Ellers bare slappe av og kose meg hjemme med Mathilde.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 hehe jaggu ikke værst å pådra seg en naboklage hehe, bare spill i vei du synes jeg :-) Her så har vi gått en lang tur oppi marka, og bort til Romsås hvor David har mimret litt. Han vokste opp der når han var liten :-) Nå er vi bare hjemme og koser oss. Egentlig ganske late nå som vi har vært på tusletur hehe I går var vi i 94 års dag til oldemoren til Camilla, utrolig sprek dame!! Camilla var helt utrolig hele dagen, til tross for at det jo var mest ukjente fjes og mye bråk rundt henne. Men hun taklet det bedre enn jeg har sett på lenge, så det var en vellykket dag ja!!
Millapril Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 hehe, moro at du nyter dagen alene hjemme. Det er deilig. Jeg hadde barnefri store deler av lørdagen og rakk å få med meg Designers Saturday, som jo betyr myyye gratis alkohol og mat! Mmmm I dag har vi nytt dagen sammen. Merker at Erica digger det når både mamma og pappa er hjemme og koser med henne. Vi hadde fin tur langs Akerselven og etter det god middag hos svigers. Erica var en drøm hele dagen og da blir mor glad!!
Bellen^2 Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Huhu, ta igjen og spill så høyt at viduene til naboen står og dirrer! Jeg kastet ut gubben og Sebastian i dag morges for å gjøre rent selv:) Vi har hatt et vennepar til middag i dag, og jeg får helt noia hvis jeg må gjøre rent mens de to gutta bare går i veien. Bedre å bare bli kvitt dem så kan jeg herje rundt:) Vi har vært på visning på et hus på Ask (Gjerdrum) i dag. Et utrolig fint hus på hele 236 kvadratmeter, men det gjenspeiles jo i prisen:/ Det lå heller ikke på det byggefeltet vi egentlig hadde sett oss ut, men jeg vet ikke om vi kan være så kresne lenger. Ikke lenge igjen til januar nå.......... Gubben og jeg har sittet og regnet og fundert i hele dag..... what to do! Av og til hadde det vært greit å hatt en krystallkule å kikke i, bare for å se når drømmehuset ble lagt ut til drømmeprisen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå