Gå til innhold

hva er induksjonstopp på en komfyr? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er kokeplater med ny tekonilogi som gjør at selve kasserollen blir varm ikke platen.skjer ved magitisme.sparer strøm+at det går mye fortere++veldig mye mere barnesikkert.vi har det å er kjempe fornøyd

Skrevet

ok. det var lurt. ja vurderer å kjøpe en sånn. kan det være det jeg har sett reklame for, der det er tegning av en halv stekepanne, med speilegg oppå? og så er det kun den delen av egget som er i stekepannen som blir stekt og den delen som ligger rett på platen blir ikke stekt?

Skrevet

stemmer.husk å sjekk over kasserollene dine at de magnetiske.men de fleste er det.løp å kjøp!!

Skrevet

oj.. hvordan sjekker jeg det da? nå har jeg bare panner med sånt belegg i. har det noe å si?

Skrevet

du tar bare en magnet og se om den fester seg under:)jeg å gubben gikk rundt på ikea med magnet og sjekka alle kasserollene..hehe..så sikkert lurt ut.men de fleste fungerer

Skrevet

ok. så enkelt? he he.. ja jeg kommer vel til å se like lur ut når jeg gjør det samme. he he... tusen takk for hjelpen!

Skrevet

hehe ja så enkelt.men pass på når du ordnet mat de første gangene.det går mye forterter enn vanlig.

bare hyggelig å hjelpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...