Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg klarer ikke kaste de skoene og vurderer å kjøpe etpar til meg og babyen min.. Ugg tilhenger - selv om de ikke er moderne er det det beste man kan ha på bena når man f.eks triller..
Ikkelektuell Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Nops, den går jeg ikke med på. Jeg nekter å tro at et par forvokste tøfler er det beste alternativet innen skotøy for damer som triller tur om vinteren. Jeg dør før jeg tar på meg skoene til Moon Walker Barbie anno 1988.
petite fleur Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Nei, når jeg skal ut å trille, skal jeg endelig ta på meg mine vanlige, fine sko! NÅ derimot, når jeg har en bøtte med vann i hver fot, kunne jeg saktens gått i uggs.... Passer jo ingen av skoene mine uansett.
Axus' girlfriend Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Uggs er kjempe gode, og jeg synes fortsatt de er stilige:o) Har forsatt ikke invistert i uggs, men har flere venner med slike sko. Synes de er enda kulere nå når de ikke er på toppmoten - da representerer de din stil og deg!
Voyeur Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Uggs får beina til å se korte og butte ut. Lave jenter burde ikke bruke det i det hele tatt, fordi da blir de enda mindre. Det ser enda rarere ut når de blir skjeivtråkka.Skikkelig sexy.
Duracella Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Nesna-lobber er tingen for tykke vann-føtter! De kan til og med brukes uten at du behøver å snøre de, men bare tråkke rett inn i de og gå. Men de er vanvittig varme da. Det bør være mange kuldegrader. Koster 500 kr og fins i rødt, blått og sort. De er såpass umoderne at de må vel kunne kalles retro.....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 UGGs er fortsatt kuule. Samme om du er høy eller lav! Gode på bena så man ikke fryser. Jeg har etpar og anbefaler disse på det høyeste! Kort lugg og en halv ugg
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Kort lugg og UGG (om den er hel eller halv) er vel omtrent like umoderne og stygt, så: Gratulerer, du har elendig smak! Ps. Blir forresten ikke vanskelig å spotte deg til vinteren.... hihihi.... cleopatra-sveis og halve UGGs?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Det finne andre alternativer til polvott sko enn uggs. Kjøpte ett par Merrelle som også var foret med saueskinnsull innvendig, gode oppbygde såler(ikke like lett å tråkke de skjeve), nettere og penere å se på. Men, men, smaken er som baken.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 No problem, jeg er så trendy ellers, og må få lov til å tråkke på noe umoderne hvis jeg synes de er gode å gå på. Skammer meg ikke, du burde skamme deg som bryr deg om sånne ting. Du er ikke fresh nok i deg selv siden du lar noen sko styre livet ditt.. - Snakk om looser!? Jeg skal gå der med mine UGGs som er umoderne, og jeg kommer til å føle meg kjempefin uansett! Jeg er fin nok til å bære disse UGGsa heldigvis! :0)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 Hei! Jeg har slike og de er kjempegode...:0) Men jeg har UGGs også, og jeg kommer nok til å veksle litt jeg. Er heller ikke flau for å gå med UGGs selv om jeg har hatt dem i fire år! Vurderer til og med å kjøpe nye for jeg liker dem så godt! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå