Gå til innhold

forskjell på duo-kombi

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er egentlig forskjellen på duo og kombi.

Vi har bestemt oss for BRIO happy, men vil gjerne ha vognen med hardbag og sånn sportstrille slik at vi ikke trenger å kjøpe ny vogn når babyen trenger trille og ikke bagvogn. Er det noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik jeg har fostått det så er duo 2 vogner, altså en sportsbogn og en dypvogn som dy bruker på samme hjula. og en combi er en vogn der bagen står i sportsvogna. tror det er sånn men jeg er ingen spesialist!

Skrevet

Jeg har emmaljunga edge duo, og der er det en egen sittedel, så jeg tar hardbagen bort når babyen blir så stor at den kan sitte i vogna :)

Skrevet

Store forskjellen er jo det at duo må du bytte ut delen når du går fra liggedel, til sportsdel..

Med kombi har du alt på hele tiden , og når du bruker den som bagvogn, så kan du bare ta bagen rett ut av vognen og bagen er mye lettere enn duo, så om man skal bære bagen mye er nok kombi et enklere valg..

Skrevet

ååhh, okei.. :) det hørtes jo lurere ut, men jeg tror ikke brio happy selges som kombi. men det skal vi undersøke. Takk for svar!

Skrevet

Hei :)

Vi har kjøpt en Brio Happy Duo og er kjempe fornøyd med valget :) Det er veldig lett og ta av baggen fra understellet for å bytte del, dessuten så bruker man ikke baggen etter babyen er stor nok til å bruke sportsdelen. De kan ligge å sove i sportsdelen også :)

Kombi baggen er mindre enn duo baggen :)

Lykke til med vogn valg:)

Skrevet

kombi vognen er at det er en bag i den som du kan bære med inn. veldig praktisk hvis babyen har sovnet i vognen. Da kan du bare ta bagen med inn. Er med håndtak så den er lett å ta med seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...