♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 da det fikk sin første tann?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 5.5 mnd fikk han sin første tann.. Nå er han 10 mnd og tann nr 9 og 10 er på vei
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Dagen før hun fylte 10 mnd:)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Rett før han ble 6mnd fikk han sin første tann. Nå er han 19mnd og har 16 tenner. Mangler 2års jekslene..
Sånn kan det gå Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Minsten var 11 uker og 4 dager. Husker ikke med de andre.
Gothminister Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Storebror var 7 mnd,og lillebror her var 3 1/2 mnd,fikk da 2 tenner med 1 ukes mellomrom..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 ene lille berta her fikk opp en hvit liten spiss da hun var 4mnd..men har enda ikke kommet skikkelig opp..så det er en på vei hvertfall..ser den godt..
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2007 Synes jeg skimter 2 tenner som er på vei opp til sønnen min nå. Han er snart 3.5 mnd
klg,2 boys now:) Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 han var 4,5mnd da poppet de opp en etter en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå