Marande Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Når jeg skal tisse, så kjennes det nesten ut som om hodet er på vei ut, men har kun hatt litt murringer, ingen tegn til rier enda...har termin om 5 dager, og dette er mitt andre svangerskap/fødsel, noen som vet hva dette kan komme av? Har aldri fått sjekket åpning, da jeg ikke fikk tak i noen ledig jordmor denne gang heller, så går kun til lege.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Kan det være urinveisinfeksjon? Jeg ville ringt lege å fått det undersøkt,bare for å være sikker.Ring akutten,så får du det gjort i løpet av kvelden. Håper det går bra, lykke til!
Marande Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 nei, urinveisinfeksjon er det ikke...da hadde jeg helt klart hatt vondt, for det har jeg vært plaget med en del ganger, så vet hvordan det er. og urinprøven jeg hadde med til legen på fredag hadde aldri vært så ren tidligere! Men tenker jeg tar en tur til legen imorgen, for å få sjekket dette.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Kan jo være sånn nedpress-smerter.
Marande Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 Lurer faktisk på om det var dette det var, for nå tror jeg riene har begynt, vet ikke riktig om det er falske rier eller ikke...for de går som regel over når jeg reiser meg opp...... Ikke kontaktet sykehuset enda, men blir vel snart....er så typisk hvis denne fødselen også skal starte med rier...forrige måtte de ta vannet etter nesten 1.5 døgn og sette i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå