tuppa prøvd lenge Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 hvor mange blir gravide her inne i løpet av relativt kort tid? dette høres kanskje rart ut men jeg er så nysgjerrig om det er flere som sliter enn de som blir gravide i løpet av kort tid:) jeg er selv livredd for å slite med å bli gravid på grunn av sykdom. dessuten så har jeg bakoverbøyd livmor og det skal visst være vanskelig å bli gravid på grunn av dette også.
Babyønske �� Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Nå kan jeg vel ikke kalle meg sliter. Har ingen forhåpninger om at jeg er gravid denne mnd, så da går vi inn i 4 pp. Venter mensen i dag eller morgen. Har spotta et par dager, så den er nok underveis. Jeg er ikke den som sitter i ro og lurer på hva som kan være galt når ting ikke skjer. Jeg bruker nettet aktivt og finner ut av ting som kan være en årsak. Dette kan jo også være negativ i og med at da stresser litt med det. Jeg har også litt bakoverbøyd livmor, men etter hva jeg har funnet ut så kal ikke det være noe hinder, så det bekymrer meg ikke. Jeg har imidlertid mistanke om hormonell ubalanse. Jeg har ikke så stor tro på å få hjelp hos legen, og har ikke tenkt å prøve ett år før jeg oppsøker hjelp heller (utålmodig ja :-)). Så planlegger allerede denne syklusen å prøve noe alternativt. og da mest trolig soneterapi og muligens aromaterapi.
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 ok! takk for svar!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hei:) En jeg kjenner ble gravid etter 3 mnd selv om hun har bakoverbøyd livmor. Så trenger ikke være så vanskelig;) Jeg har jo vært her siden desember, og det virker som at flertallet blir gravide innen et halvt år. Ihvertfall blir fleste blir gravide innen ett år. Tror ikke at du skal være så redd for om du kommer til å slite eller ikke. Jeg var veldig redd for det i begynnelsen, men det er jo egentlig bare bortkastet tid, spiren kommer når den kommer uansett;) Kanskje den til og med kommer fortere hvis man har innstillingen om at man kommer til å klare det raskt. Jeg tok innvendig UL i 6. pp, det var veldig beroligende å få vite at alt så fint ut. Kanskje du skal gjøre det? Det var også veldig deilig å få snakket med gynekologen om mine bekymringer og hun roet meg helt ned:) Lykke til! Håper det klaffer for dere snart:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 mener jeg å har bakoverbøyd livmor,tror d var det gyn, sa men jeg ble gravid 3 gang på 3 mnd. (mistet alle gangene da men... så tror ikke att det har noe betydning)
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 tusen takk for utfyllende svar dreamer! ja jeg har tatt hormontester også ultralyd av eggstokker og livmor og alt virket i den skjønneste orden..så eg har jo på en måte vært til litt utredning med div tester men jeg klarer lissom ikke helt å ro meg...jeg er jo ikke blitt prøver ennå men den tiden nærmer seg fort nå og mer nervøs blir jeg.... håper indelig det klaffer for deg snart! ønsker deg super lykke til!
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2007 tusen takk for svar:) er godt å høre at de med bakoverbøyd livmor kan blir fort gravide! har lissom bekymret meg for det i tillegg til at jeg har hatt en sykdom som kan påvirke fertiliteten...
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Jeg har bakoverbøyd livmor og har blitt gravid på 1 pp 2 ganger!!! Så det har ingen betydning. Lykke til:-)
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2007 jøss!går det ann da? ikke dårlig!:)hehe hvordan går det med deg da? har du mistet den første og blitt gravid igjen?eller? håper det går bra at jeg spurte...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Tusen tusen takk!) Når man har så lyst på barn så blir det til at man bekymrer seg. Så bra at alt var i orden på ultralyd, da går det sikkert bra for dere:) Da jeg tok ultralyd hadde jeg ikke eggløsning, så det er nok grunnen til at vi sliter litt. Ønsker deg og super lykke til! Håper det klaffer for dere med én gang:)
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2007 takk takk til deg også!:)jeg er nok her inne om ca 4 måneder så da er det igang for meg også! foreløpig så her jeg litt her og litt der.hører jo egentlig til snart klar med det er så lite liv der:) eg har fått positive eltester og når jeg var til ul da så legen masse store egg sa han:)men jeg veit ikke om det har noe med eggløsning å gjøre da.og eltester kan vel bli positve selv uten eggløsning!mener å ha lest det et sted...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå