Natteravnen* Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Heisann alle damer! Vi har hatt en flott tur til London, har sjølvsagt gått omtrent heile byen rundt, det kjennest sånn i føtene igår iallefall. Hotellet vi budde på (Travellodge Covent Garden) låg fint til, 5-6min å gå til Covent garden og litt over ti min til Piccadilly,( trur eg) Vi hadde to heile dagar å bruke , og det måtte vi utnytte maksimalt...Dette var min fjerde tur dit, men vi hadde med ei som ikkje hadde vore der før, så det vart tur til Madame Tussaud, Hyde Park, Harrods,Oxford Street(nesten heile!) Carnaby, Covent garden,Hard Rock Cafe,Piccadilly og div anna.So det var ikkje så mange pauser for å sei det sånn.... Vi brukte taxi dei lengste rundene, men mest gikk vi. Tok ikkje undergr. eller buss denne gangen. Reiste med Norwegian til Stansted,veldi greit å finne toget inn til Liverpool street st, og taxi derifra var heller ikkje noke problem, sjølv om vi ank om kvelden.( men trur nok at eg prøver på London City Airport neste gang...litt kortare dit!) OG, det aller beste, vesla har hatt det heilt supert med tante og onkel når mamma var vekke! :-) :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 DEt hørtes ut som en fin og slitsom tur :-) Du har sett reklamen fra Stena line :-))))))))))))))))))))) de koser og klemmer og kysser på naboene, det er sånn det føles etter en sånn tur full av opplevelser og gåing og god mat og leing og alt. Så fint at dere har hatt det toppen! Og så flott at lille vennen har kost seg selvom du ikke var hjemme! velkommen hjem!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Herlig herlig herlig:-)) Nå fikk jeg bare såååååå lyst på en London tur! Jeg elsker Covent Garden:-))))))))))
♥Snulder Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Høres ut som om du har hatt en flott tur!! Jeg har aldri vært i London selv, kun på flyplassen.... Men kunne tenkt meg å tatt en real juleshopping der i høst!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Fra februar av så er det knallbillig å fly til Stanstead fra Moss flystasjon Rygge;-))))
Natteravnen* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 Ja det er å anbefale, men vent til dei åpnar julegatene, det er flott å sjå altså! -og det norske treet, ikkje minst...
Natteravnen* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2007 Vi var kun en svipptur dit, men det er koseli der, ja -må innrømme at fristelsen til en real pub-kveld( so godt det lar seg gjere i en storby) var stooooor, men det må nok bli en anna gong...på venninnetur! Var iallefall veldi kos å ha med to tenåringsjenter, mykje latter!
Plutseliten :) Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Så fint at dere har kost dere:) Samboeren og jeg var i Covent Garden før jul for 2 år siden. For en stemning!! Fantastisk belysninger,sangere rundt om i de små brostens smugene.Masse gøy å kjøpe på markedet og verdens beste største muffins!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå