Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hva skal dere/har dere pakket i sykehusbaggen? Noen som har en liste å dele med meg?
spireliten Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 toalettsaker som: shampoo, balsam, dusjsåpe, lypsyl, nesedråper, fuktighetskrem, tannbørste, tannkrem, tanntråd, bind, hårbørste. Tannbørste til samboer dersom han får ligge over første natta. rent undertøy, amme-bh, stor t-skjorte + t-skjorte til min samboer, innesko, sokker, teppe til baby til hjemreisen, klær til baby til hjemreisen, gravidkort, graviddagbok, penn og papir, digitalkamera+ lader, videokamera+lader. Huske å lage matpakke til samboer før vi reiser dersom det blir tid
prøvekluten+3små Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 hahha,sin egen matpakke ska pinadø min få stå for sjøl asss *ler* er det siste jeg kommer til å tenke på når det starter;o)syns jeg heller han kan smøre til meg
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 + klær til babyen til oppholdet, kjipt å bare bruke utvasket sykehustøy m/stempel...
spireliten Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Ja, hvis du tror at JEG har tenkt å smøre matpakken til han, så har du misforstått. Men vi er da to om det når det gjelder fødsel og bag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå