Gå til innhold

Amme med silikoninnlegg...erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt silikoninnlegg i 7 år og venter mitt første barn i desember. har allerede nå merket en lys væske fra brystene (dette tyder vel på melk kanskje?).

Hvordan har ammingen for dere andre med innlegg gått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har gått helt topp! Jeg har kun lagt inn silikon, ikke flyttet på brystvortene. Det er da det kan bli problemer, fordi de da gjerne kutter mye av melkegangene som går ut til brystvortene. Så dersom du kun har lagt inn putene, er jeg sikker på at det går helt flott.

 

Du kan jo spørre legen din, men dersom du har begynt å få væske ut av brystene nå, får du sikkert ingen problemer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...