Gjest Ut på tur Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hvor lang tid gikk det før magen var 100% tilbake til nomalen? Altså når var hevelsen helt borte og dere kunne ta på sårstedet uten at det var vondt.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 magen kommer nok aldri til å komme til normalen igjen med ks,... føler det er hevelse inni der enda.. men vet ikke,om det skal være sånn.. tror jeg kunne ta på uten at det var vondt ganske fort,var vel heller inni det gjorde vondt.. 5 mnd siden
jamy Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Det er 8 mnd keisersnittet og jeg kunne ta på det uten og få vondt etter kanskje 2 mnd. Men en liten hevelse er det der enda. Vet ikke om det går bort jeg. Men når jeg klyper meg der kjenne jeg ingenting akkurat som huden er litt dø.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 jaaaa sånn er min hud også.. drit ekkelt... de sa til meg at det var nerver som var skadet og det var ikke sikkert følelsen kom tilbake i det hele tatt..:S
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 magen min er flat igjen..sånn som den var før..men er mer slafsete såklart..med er litt hardt rundt og inni føles det som..litt rart hvertfall.. keunne vel ta på uten smerte etter 2mnd kanskej.. men får fortsatt vondt..som et knivstikk..
Reese Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 hm..magen min er helt fin den:) Og i mårå er det 5uker siden mitt KS. Jeg kunne ta normalt på magen min etter 2uker og da var også hevelsen borte. Kjempefornøyd:)
Gjest Ut på tur Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Hmmmm... dette var skikkelig kjip lesning Jeg sammenligner følelsen når jeg tar på magen litt som med følelsen jeg har i kjakan etter tannlege bedøvelse... Har lyst til å få tilbake magen min
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Jeg tok KS for nesten 11 måneder siden og magen har vært som før siden ca. 3 mndr. etterpå. Snittet er så veldig langt nede at det er dekket med hår (ca. 2cm under bikini hårlinjen) , så det er ikke noe overheng eller hevelse eller "hardt under". Er kjempefornøyd og syns faktisk at magemulsklene kom seg kjemperaskt tilbake igjen på "vanlig sted"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå