Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Lillegutt har masse klær der er ødelagt av makrel i tomat. Pleier og dynke de godt med vanish og i tillæg ha vanish i maskinen, men likevel går ikke det hele av?? Tips??
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Den beste flekkfjerningen er Zalo. Bruker det på alle flekker. Men det krever at flekken blir tatt med en gang. Jeg heller på litt zalo og litt varmt vann. Gnir godt. Sprayer på litt vanish hvis jeg har det, før jeg vasker i maskina. Som regel er flekken vekke, eller bare litt synlig igjen. Eneste jeg ikke får vekk er bananflekker, det er noe dritt! Men det hender at flekken er kommet uten at jeg har lagt merke til det, og da er det ofte for seint.
Libido- Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 om du ikke får det bort, så kjøpe klesfage hos en maleforhandler. Farg tøyet i stede for å kast det =) Har reddet mange favoritt-plagg på denne måten, dog ikke i samme farge =)
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Vasker og gnikker med Zalo, bør gjøres samme dag for best resultat. Lar gjerne klærne ligge litt i Zalovann også. Så er det inn i vaskemaskinen. Dersom klærne tåler 60 grader går det nesten alltid helt bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå