Libido- Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Ser det er mange som gir paracet ved kun 38/39 grader. Tenker dere ikke på at det er kroppens måte å bekjempe sykdom på? At kroppen må over 39 grader for å drepe virus/bakteriene som den kjemper mot. Selvsagt er det greit å gi om barnet ikke tåler mye feber, som man ser på allmentilstanden. Men virker som mange ikke tåler/takler å ha febersyke barn. Da bør dere heller lese litt om feber. Jeg gir ikke paracet før han bekker 40,5. Da er han enda faktisk i fin form, så her tåles det litt. Men gir som regel om natta, for da har man ikke så lett kontroll over tempraturen hele tiden. Synes enkelte kanskje bør tenke over hvorfor man har feber. Det er faktisk ikke en sykdom, det er en reaksjon på en sykdom.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 er egentlig ganske enig med deg..jeg pleier å vente veldig lenge før jeg gir paracet.. er vel mitt innlegg du er "inspirert" av.. men man må jo bruke litt sunn fornuft også.. jeg klarer ikke å se på ungen min som bare griner og sutrer og vrir seg og er plaget av noe.. uff, det er kjempevanskelig, men nå tok jeg et valg og håper gutten min får det litt bedre..
Libido- Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 ja så klart, man må se på helheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå