Gå til innhold

IKM ca 6 sept.. Testa negativt 8 sept..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg da og lurer.. Mensen har ikke kommet, og idag er det 9 sept. Jeg har en test til i skapet. Men tror jeg skal vente. Andre i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jada, du er ikke alene. Ei uke over tida i dag ( har hatt noe ustabil mens, men aldri sååå lang syklus), mange graviditetssymptomer men ingen positiv test. Har vel innsett at jeg ikke kan være gravid,(etter alle de testene) men hvorfor kommer ikke mensen da- og hvorfor alle symptomene?? Tror det er noen som kødder med meg -big time!!! Har fortsatt et lite lite håp om et mirakel...

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaa her og.....skulle også fått mensen 6. og tok også test i går....2 stk. negativ! føler ingen symptomer på at jeg er gravid.....innbiller meg at jeg skal kjenne det på meg denne gangen. være gravid to ganger før. (1 barn og en spontanabort)

Skrevet

hei smør dere med litt mer tolmodig het dere, jeg var ikke posetiv før 14 dager over ikm,

så da skulle det fortsatt vere håp.

lykke til videre :-)

Skrevet

Tusen takk,anja68!! Vi trenger litt næring til håpet!

Er så redd for å bli skuffa igjen, men vil ikke "ta livet" av noen ved å slutte å håpe heller... Så det er bare å krysse fingrene, jenter!!

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen 1.juli å testet ikke positiv før 6.august eller noe sånt... så er enda håp... =)

Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...