Gå til innhold

Nettby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere for gamle til dette eller har dere nettby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For gammel nei! Ja både d og facebook

Skrevet

Jeg er også på nettby. har profil på facebook men der har jeg ikke funnet meg så godt tilrette.

Skrevet

jeg har nettby=)

nicket er det samme der som her=)

Skrevet

har både nettby og facebook,liker meg best på nettby..

er ikke for gammel,blir man hekta så blir man hekta..

om jeg så hadde vert 50 år gammel hadde jeg ikke slutta fordi jeg var for gammel.hadde slutta om jeg ikke syns det var moro lenger.

Skrevet

Hallo, tror det er du som er for gammel siden du ikke har fått med deg at nettby er UT! Sucker...

Skrevet

nwttby er ikke ut...blink er ut!

sucker kan du være sjøl....

Skrevet

Haha, må bare le av patetiske deg som ikke har skjønt at det er ut nå. La meg gjette, du bruker vel gjerne Buffalo-sko også? *gjesp*

Skrevet

faktisk, hufsemor, så bruka æ blend she......in your face!

Skrevet

Haha og miss Sixty bukse? *ler*

Nettby er UT! Kan hende Nettby er "all that" i bygda du er i fra da, så da kan du vel neppe klandres, alle de kule ungene henger vel der;-)

Skrevet

bruka verken miss sixty, diesel, lee eller killah babe...æ kjøp mine klær på vero moda, hennes og maurits,kappahl eller cubus..har ei Lee bukse og den fikk æ faktisk til jul!

og blend shee skoan, hufsemor, kjøpte æ i danmark til 299....

og hvis du mein at bodø e ei bygd....haha....da må æ flire av dæ!

Vi e faktisk vikti for militær-norge!

Men æ vil jo nødig skryt da=)

Skrevet

Å gid! Er du virkelig fra metropolen Bodø! Wow... nå ble jeg jammen imponert! Var vel gjerne takket være at du bor i en militærby du ble gravid også da? "Pul mæ og ta mæ sørover..." *flire* Nei, uff, nå var jeg stygg. Ikke alle dere jenter fra Bodø som legger dere etter militærguttene heller da, selv om det sikkert var stas å være med på nachspiel i befal-forlegningen når du var 16.

Skrevet

Du e så usakli....

For d første, ble ilag med sambo da æ va 14, e nu snart 19. vi ar en sønn ilag...å kor du fikk det med militæret til å bli dirty...ja d va nu din fantasi...

Skrevet

Hehe, du leste ikke så godt igjennom, jeg skrev jo at det var stygt av meg og at ikke alle jenter i militærbyer nødvendigvis går under betegnelsen militærhorer;-)

Skrevet

Wow, der har du noe tenke på neste gang du tripper inn på Vero Moda i storbyen din med blend she skoene dine;-)

Skrevet

Ja tenk på det!

tenk på de stakkars barna i afrika som ikke har blend shee....stakkars stakkars...

Skrevet

Å nei og nei, du får sørge å sende dine utbrukte tåfis-stinkende blend she sko nedover til dem den dagen du har råd til å kjøpe deg nye;-) Men det kan vel ta sin tid? Hvis ikke de du vet vinner valget da...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...