3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hei! I går kveld var det utrolig vanskelig å få i lillegutt mat... Han viste tegn til å være kjempesulten og fikk på pysj og laget flaske klart... Han pleier å drikke opp mot 170 ml. Etter å ha drukket ca 60 ml tok vi en liten rapepause og det kom en god rap, men da jeg skulle gi ham mer mat var det ville protester og bare grining og helt umulig å få ham til å drikke mer. Prøvde flere rapepauser, men ingen ting hjalp... Dessuten var han jo så trøtt og klar for natta at han sovnet fra alt sammen til slutt... Sov da fra kl 21.30 til ca 03 og da ga mannen min ham ei flaske. Spiste nesten opp alle de 200 ml som vi hadde laget til! Ble god og mett og var bare fornøyd... Nå i morges var det samme styret til frokost... Vil ikke spise og bare gråter når jeg legger ham i armkroken, og så fort han får flasketuten i munnen blir han helt rabiat... Han har ikke feber, det målte jeg like etter frokost... Noen som har vært borti det samme? Er det bare sånn disse små er, eller skal jeg begynne å bli ordentlig bekymret nå? Lillegutt er altså bare 5 uker, og har de siste dagene begynt å spise 4 ganger i døgnet, istedet for 5 som var vanlig før... Huff, det er så vanskelig dette her... Klarer ikke helt å tolke alle signalene hans...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå