bamby Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hva i lakrisrot-teen, kanel og bitter lemon er det som skal starte fødsel? Bare lure litt ...om noen vet om det?
bamby Skrevet 9. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2007 Ingen som vet eller har erfaringer?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Vet ikke hva det er i de som skal starte fødselen ... men det funket ikke på meg sist i allefall - det eneste som satte igang ting var sex
Babyønske �� Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Er ingen ekspert på området, og må på nettet for å finne eksakt info. Kombinasjonen kan jeg ikke si noe om, men kan ramse opp litt hva de er god for hver for seg. For det første,skal hverken lakrisrot eller kanel brukes av gravide. Begge deler ser ut til å virke inn på blodomløp blodtrykk og er rensende. Kanel: Smertestillende, bakteriedrepende, krampeløsende, menstruasjonsregulerende, sammentrekkende og fordøyelsesfremmende. Den er fin ved forkjølelse, gikt og andre muskelsmerter, diare, luftsmerter, andre fordøyelsesproblem og uregelmessig menstruasjon. Fin ved fødsel, fordi den både er smertestillende og stimulerer veene. Bør ikke brukes under graviditet Lakrisrot: Er blant annet krampeløsende, binyrestyrkende(som kan være avgjørende faktor hvis det går over til fosteret) Øker blodtrykket. Bitter lemon kan jeg ikke si så mye om. Men generelt er sitron veldig rensende
bamby Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 Takk for utfyllende svar! jordmor advarte ikke mot disse kjerringrådene, men drikker ikke mer enn 1-2 kopper heller da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå