Misses*fødeklar* Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg har kjent liv regelmessig fra jeg var ca. 11+4 dager på vei. Veldig svake bevegelser, men er sikker på at det er bebisen jeg har kjent. Er nå 14+1 dager og synes ikke jeg kjenner like mye som før... Er faktisk usikker på om jeg har kjent noe i det hele tatt de siste dagene. Vet det er veldig tidlig ennå og at dette sikkert er helt normalt. Men lurer bare på om det er noen andre som har opplevd at det kan bli stille en stund. Jeg fikk høre hjertelyden på mandag som var, så jeg vet jo at det er noe der inne. Blir bare så fort bekymret - det tar visst aldri slutt :-( Takknemlig for svar!! :-)
Sunniva78 har to små Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg vet hvordan det er når man først har begynt å kjenne liv... Men husk at det er enda veldig tidlig for deg, du er heldig som i det hele tatt kjenner noe:-) Jeg begynte å kjenne liv da jeg var 15 uker, og etter det har det vært dager der det har vært stille. BLir såklart bekymret, men jeg har i bakhodet at man ikke skal trenge å kjenne liv hver dag før uke 25 eller noe... Det er helt sikkert bra med krabaten i magen din!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå