solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Vi skal bytte ut duo vogna til våren og kjøpe ren sportsvogn, men hver gang jeg finner en jeg vil ha så blir jeg likevel usikker etter å ha sett på den. Den siste var Teutonia Mistral og det jeg IKKE likte med den var at jeg syntes den var litt stiv. Skal sies at den vi har i dag er kjempe god fjøring i. Vi har følgende kriterier: *lett å legge sammen *blir liten sammenlagt *lett *bevegelig håndtak *vendbart håndtak *store hjul, med luft *veldig god og lett å trille *god fjøring *lang liggelengde *robust Vil aller helst har 4 hjul, men kan godt se på 3-hjuling, men da MÅ den har store hjul og være veldig stødig. Vi triller mye på ulendt underlag (skogsstier o.l.)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 3hjuling og vendbart håndtak er jo ikke helt logisk da ;-) Så et av disse kriteriene må du nok fire på, hehe..! Jeg ville sett på OTH Urban Jungle, den beste vogna vi har hatt, stødig og genial, vi går MYE i skogen og på ujevnt underlag..! Ellers får du ikke lettere firhjulinger enn Mistralen med vendbart håndtak ;-)
Kirsebæra Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 jeg har en emmaljunga....hmm...sport ett eller anet....kan lete den fram jeg=) syns den er kjempegod....den kan ikke legges helt ned, men langt nok...mange av vennene mine har også en slik og ungene sover godt i den....men håndtaket kan ikke vendes fram og tilbake da...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 Hehe, ja sant det... Glemte også å legge til en ting på kriterier... og det er at vogna må ha stor kalesje (helst da)
Minnie Mom Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Vil igrunn anbefale Mistral, den har jo alt du vil ha. At den er litt stiv, ville ikke ha tenkt noe på. Min er ikke stiv og uansett blir de jo litt mykere etter en tids bruk (vanesak er det også).
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 Dytte litt... Ser litt på Teutonia Spirit s3 også.. (3-hjulingen) hvordan er den i forhold til mistralen???
It's all about me Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Med tanke på at det ikke går an å få vendbart håndtak på 3 hjulinger ser jeg bort fra det kriteriet og anbefaler TFK Joggster Twist. Den er dønn stødig, har stooor kalesj er blant de største på markedet i sportsdelen, men blir liten og lett sammenlagt og har i tilegg håndbrems. Knall god vogn.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2007 ok, takk... skal se på den også neste gang jeg er ute å kikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå