Nusseline♀♀♂ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Er det helt glatte ullsokker det da? De vi har er vel det de kaller ribbestrikket (janus). Kan ikke skjønne hvordan det skal gå å stryke på lapper der.. Hva med taggit? Hvordan fungerer de??
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 jeg merker med taggit...går helt fint det:)
Piruetta Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 stryker også på lapp inni, også på de ribbestrikkede. Går helt fint det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå