Gå til innhold

hva har dere klar da jenter?:)


de tre bukkenebruse

Anbefalte innlegg

vi har klart:

vogn

stellekomode

klær

tutteflasker

tuttter

brystpumpe

ammebher

helseteppe

kladder

sengetøy

sengebeskytter

seng

vint erdress

huer

brystkrem/salve

"sovepose" til å ha om natten

skinnpose til vogna

har bilsete,men skal kjøpe nytt ( graviditets gridler hehe)

noen bleier (fra pampers pakken)

sånnen pumpe til å ta snue med

 

også skal vi kjøpe:

stellematte

stellebag

nytt bilsete

babycall

lammeskinn

videokamera (skal filme fødselen))

 

det er det jeg kommer på vi har og skal kjøpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi... nå følte jeg plutselig at jeg hadde veldig lite :P jeg har bare noe tøy klart jeg.. Og en sånn babygym-ting som jeg har fått i gave av den ene tanta til babyen i magen. Menneh.. Vi skal få en del ting av familie og venner vi da.. Vi skal få seng, stellebord og bilsete. Selv er jeg i uke 24+2 nå.. Når er det på tide å kjøpe egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nesten alt utenom bleier og stellesaker... det kan pappa kjøpe mens mamma er på sykehus. Må kjøpe babycall, gym og uro over sengen...ellers er alt i hus=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt.... er 27+4 i dag, har bestilt vogna, og that's it...! Må vel begynne å handle sånn litt etterhvert nå tenker jeg. Skal på en ekstra ultralyd i morgen, så etter det blir det nok litt ekstra shopping, ja!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde dette etter førstemann:

vogn

seng

sengebeskytter og dyne

ammehber

stellekomode

kladder

ammebher

skinnpose til vogna

brystpumpe

noen hvite klær

noen hvite helsetepper

 

så vi har egentligt ikke kjøpt noe særlig denne gangen:)

byttet ut det lyseblåe med lyserosa;)hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

vel nå føler jeg meg veldig sent ute.. skal bestille barnesengen i morgen også har vi akkurat begynt å pusse opp rommet som barnet skal få... har beregnet at sengen kommer om 6-8 uker og da vil sengen være klar, trodde jeg var ute i god nok tid da,men ser jeg henger litt etter.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kjøper litt og litt,karer ikke å gå forbi viss det er noe fint eller jeg ser noe hærlig som jeg BARE må ha hehe;)

mannen bryr seg egentlig ikke lenger,tror han har funnet ut at dette er noe kvinnegreier hehe...han er sikker fornøyd bare han slipper å være med på handle turer hehe;P

så det blir at jeg å sønnen vår er ute ,så finner han også noe som lillesøster må ha,det synest han er gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åy noen her har det meste klart.. godt å se at det er flere enn meg som ikke har så mye klart...

Har klart:

brystpumpe

2amme bh

babycall

baby seng (uten madrass og dyne)

vogn og bilstol er bestillt. (vogna hadde de inne så den står enda på butikken) bilstol vet jeg ikke hvor er i verden =)

1body

3par sokker

2 luer

2smokker

 

Det ordner seg nok tidsnok =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.....og ej e 28 + 5 idag.....og har ikkje kjøpt noe enda.... Sliter virkelig med å bestemme oss for vogn..... Men har arvet seng og låne bilsete så vi skal nok klare å komme oss hjem i allefall dersom jenta vår bestemmer seg for å komme tidlig........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte vogn i går, ellers er barnerommet ferdigmalt...

Har fått og kjøpt litt klær

Tror seng er klart, "arvegods"/lån som vi ikke har fått i hus enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ny barnevogn, og ellers har jeg fått tilbake noe dill og dall som søster mi har brukt til sine unger, voksiposer, et barnesete, en leke og noe klær. Mannen i huset er fortvilet over at dette har kommet i hus tre måneder før babyen kommer, men det er greit med det som er gjort. Ellers aner jeg ikke hva det blir, så jeg skal ikke gjøre noe store innkjøp. Mye ligger lagret på mørkloftet fra nr. 1, så det får holde til over nyttår, tenker jeg. Ungen skal ikke fryse uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...