Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 joda, han har blitt sammen med hun sommer jobber i avdelingen til lillegutt.. de har blitt kjent når han har hentet innimellom!! blir litt kvalm jeg, men jeg kan jo ikke bestemme hvem han skal være sammen med.. men må si det er rart!!
så var vi 4 Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 det der hørtes litt sært ut. Og jeg tror ikke jeg hadde likt det sånn spesielt godt i starten jeg heller. Virker litt surrealistisk
Bea- Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Herregud, kødder du? Hadde kasta opp.. Får du ikke vondt inni deg? Fy fader.. Glad for at det er bare gamle tanter i barnehagen til snuppa mi! Tror jeg hadde sakt noe til barnehagen..!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hadde jeg tatt opp med styrer i bhg. at de ansatte er sammen med foreldre på egen avd. Ikke greit!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 det er jo litt rart da. men du får jo se det positive i det. barnet ditt får en stemor som liker barn og som barnet kjenner og som sansynligvis er flink med barn. det er jo flott
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Hørt om det før, og kjærligheten kjenner ingen grenser som det heter. Men det er lov til å bruke hodet. Der hvor det har skjedd hvor jeg har jobbet så har den ansatte bedt om å få bytte avdeling.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 jeg liker det ikke nei!! jeg ser for meg at hvis det skulle bli slutt engang så kan det ikke være så morsomt å hente lenger(noe som han må)!! men frister å bytte avdeling.. men jeg vil jo ikke ødelegge for sønnen vår, han trives bra og har blitt gått kjent.. så ønsker ikke å bytte avdeling.. jeg vil jo ha god kontakt med henne, hun har jo lille gutt omtrent hele dagen, de er tilogmed på tur gruppe osv.. må bare bite tenna sammen.. men vet ikke om jeg skal le eller gråte! kan jo legge til at han er 21år og ung...
så var vi 4 Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 jeg må bare si at det er veldig uproffesjonelt av hun dama han har fått seg. Det er ikke helt rett å gå ut med foreldrene til noen av barna. Etter min mening.
Kosel Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Det er i såfall hun og ikke lillegutt som skal bytte avdeling. Kan snakke med de i bhg. om dette. Lar seg sikkert gjøre.
Bea- Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Det at han er 21 år er ingen unnskylding for det han gjør. Hadde blitt drit frobanna jeg.. Hvordan reagerte du når han sa det da?? Hadde blitt sjokka jeg..Tror jeg spyr på dine vegne!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 He he! Jeg vet akkurat hva du snakker om. Min eks ble også sammen med barnehagetanta til datteren vår. Ja, det var rart... Men samtidig så kjente jeg jo denne jenta, og det er jo en kjempefordel. Jeg stoler fullt og helt på henne. Alt i alt så er jeg veldig glad for at det ble akkurat henne som ble stemor.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Ærlig talt "jenter" .. La gutten få være sammen hvem han vil da gitt, det er jo slutt med HI? Det finnes vel verre folk å bli sammen med enn barnehagetanta! get over it.. se det sånn: " nei, jeg kan ikke være kjæreste med deg, mitt livs kjærlighet og sjelvenn, nettopp fordi du er barnehagetanta til barnet mitt" Neppe!
så var vi 4 Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 ser du ikke at det kan bli en konflikt her?
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 Skjønner at du synes det er litt spesielt, men som noen nevnte.. Tross alt blir det ei som er glad i barn osv......... Barnefaren her sikler etter ei som jobber på den nye avd. datteren vår er på. hehe. Go for it, sier nå jeg. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå