MaYi Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Når man snakker om spotting, hva er det dere egetlig mener da? Kommer det veldig mye da, i hvilken farge og over hvor mange dager? Spotter man bare når man er gravid da? Ble mange spm her, men skal man få svar på det man lurer på - så må man spørre =)
Babyønske �� Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg la akkurat nå ut en artikkel som jeg fant ang spotting. For meg var den interessant i den forstand at jeg fikk en mistanke om at jeg har progesteronmangel. Progesteron må til for at man skal kunne bli gravid. Og spotting er et av symptomene på at man har mangel på det. Gjerne sammen med ømme bryster. For meg begynte dette forrige syklus, og jeg har aldri noen sinne hatt dette tidligere. Så veldig typisk at det må skje når vi akkurat har begynt å prøve på graviditet :-( . Hos meg begynner det med brun utflod ca tre dager før mens, så en dag med blanding av blod og brun utflod, og deretter lite eller ingenting dagen før mens. Men dette er jo individuelt. Det finnes ingen fasit på kvinnekroppen.
Babyønske �� Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Ser du spør ang hvor mye, og hos meg er det kun på papiret, og da til dels mye syns jeg, men allikevel ikke så mye at det havner i trusa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå