Gå til innhold

MELKEERSTATNING


Kristin & Lars

Anbefalte innlegg

hei hei igjen :-)) jeg lurer på om det fins andre her som har fårr barn før,som DESSVERRE ikke kunne amme barna sine? jeg har dessverre ikke kunnet ammet noen av mine sønner,vet ikke helt grunnen men jeg får ikke nok melk til det*sukk*** prøvde 2 mnd med han minste men måtte gi opp pga vekt tap hos han..dette har jeg tatt veldig tung begge gangene,pga å amme er vel noe alle mødre vil.. så det jeg lurer på , noen her som har noen gode råd,som jeg kanskje ikke har prøvd? jeg vil så gjerne amme dette barnet.. men det må sies begge mine sønner er friske og raske selvom de er oppvokst på melke erstatning :-) dessuten var jo litt lettere å få rutine på de i å med at det var flaske hver 4 time,og far kunne mate barnet også :-) men jeg håper jeg kan amme dette barnet hvis alt går bra,pga føler lissom jeg har gått glipp av noe.. med første mann turte jeg ikke å sitte på kafe etc å mate en ny født baby med flaske,pga syntes det var flaut, nedtur rett å slett.. jeg vet flere IKKE vil amme selvom de har mere nok med melk,men jeg har det omvendte problemet. mulig pga hatt 2 tøffe fødsler,at jeg ikke fikk nok melk.. eldste levde ikke når han blr født måtte taes med sugekopp får å redde han,skulle egentlig vært akutt keisersnitt,noe sykehuse beklaget får senere. med minste mann var det jeg som ble utrolig syk,pga styrt blødninger innvendig etter fødslen,de hadde glemt å sy igjen alt, MEN alt gikk bra :-) men mulig dette er grunnen til at jeg ikke fikk til å amme mine nydelige sønner :-)) så hvis det er noen her som også ikke har kunnet amme,men kanskje har fått til å amme senere,så hadde det vært kos med tips .-) får å kunne amme barnet denne gangen hadde vært en drøm får meg :-)) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...