Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 han hikker? han er 4 uker. blir så sinna når han har hikke. eneste som hjelper er å gi han mat. men kan ikke holde på å fore han hver gang han hikker. det ender bare med at han gulper alt opp igjen. så kan jeg gi han litt kokt vann?
MyB@by <3 Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 ja, du kan gi han det:) når babyen hikker kan det være tegn på at han er mett, eller at han fryser..... min lille mann hikker når han fryser.. dette lærte jeg av oldemor:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 ok. da må han være mett. han er kjempevarm i seg selv. så om han f.eks ligger med dyne på og er for varm, bytter jeg over til helseteppe. men går da hele tiden og sjekker at han ikke er kald.noe han aldri er.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Hikking har ikke noe med at barna er kalde, det henger igjen fra gamle dager. Er nok derfor du har lært det av din oldemor. Hikking har med lokkemuskelen å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå