Gjest Ut på tur Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg har ei lita jente på 3 uker som har så innmari vondt i magen...tror jeg. Hun er rolig når hun sover(som hun gjør relativt mye) og når hun spiser. Ellers så skriker hun, og det virker som hun har vondt for hun vrenger hele kroppen som om det er i smerte. Jeg har ikke endret hva jeg spiser fra hun ble født(tror jeg) bortsett fra at nå har jeg så godt som kuttet ut melkeproduktene (spiser fortsatt litt prim og melk i kaffen... de dagene jeg rekker å ta meg en kopp kaffe.. så det er ikke kaffen som gir vondt i magen) Hva har dere erfart at babyen reagerer på dere spiser? Noe lurt dere kan dele med meg?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 MIn reagerte på koffein, som finnes i kaffe te og sjokolade. Det var kjipt det ja..
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Gutten min reagerer ikke på melkeprodukter, men på endel grønnsaker... jeg kan blandt annet ikke spise blomkål, erter og løk.
Gjest Ut på tur Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Kanskje jeg skal kutte ut kaffen helt ja... har faktisk kuttet ut sjokoladen for det hender det jeg reagerer på selv også
MyB@by <3 Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 min reagerte på løk og sterk mat helt i begynnelsen. nå reagere han ikke på noe... men vanelige ting å reagere på er: løk kaffe druer kål erter kullsyre (epler) jordbær skalldyr det var kanskje noe mer også, men det husker jeg ikke... (var en gammel dame jeg kjenner som fortalte meg det)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Leste i spedbarnsboken at mange reagerer på melon også..
Solskinnsjenta Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Både jeg og ungene reagerer på rå mais, så det har jeg måttet kutte ut. Tåler heller ikke spise for mye rødt kjøtt, blir dårlig i magen alle tre da.
Småbarnstreff Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Jeg har også ei med vondt i magen og har kutta ut det meste. Hun tåler ikke at jeg spiser melkeprodukter i det hele tatt, og det er melk i det meste. Nå prøver jeg en ny matvare hver dag for å se om hun tåler det. Å gi fennikelte til babyen kan hjelpe, men her ble det faktisk bedre da jeg slutta med den! Ellers er det mange som reagerer på tomat, og for eksempel tomatbaserte produkter. Kullsyre, kaffe og sjokolade er andre ting, og selvfølgelig grønnsaker. Passer du på at hun raper etter å ha spist?
Mammaja 120107 Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Gutten min reagerte på paprika, løk, Pepsi Max og løkpulver i halvfabrikata (Toroposer ol.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå