♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hvem er best? Hva er deres mening?
Gjest_1001 Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Twist til by, kjøpesenter, asfalt og flate grusveier. III til joggevogn og tøffere terreng ;-)
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Twist, uten tvil. Jeg har akkurat vært på en to timers tur i skogen med veldig varierende terreng. Låste bare fremhjulet et par ganger der det var verst også gikk det som bare det;-) Men, det skal sies at jeg ikke har prøvd den andre da.....;-)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 Jeg er sååååå usikker på hvem jeg skal ha en av de.. Må være solid, lett føre på snø, i skogen og sånt.. Vet ikke hvem av de er best.. Argh.. Så vanskelig..
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Skal du gå mye i skogen da? Skjønner at det er vanskelig, men jeg ville valgt ut i fra hva jeg skulle bruke den MEST til. Twisten er solid så det holder, men hvis du går nesten bare i skogen er kanskje den andre best....... he, he, dette hjelp deg nok veldig;-)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2007 Vi går ikke så mye på skogen.. Ellers overalt..
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Da ville jeg kjøpt twist. Det er jo det som er så deilig med den vognen, at hjulet svinger.......Alle vogner jeg har kjørt etter at vi finn twisten vår, føles som om de er "limt" fast til underlaget he, he. Er jo ikke så ille da, men det er utrolig deilig at hjulet svinger:-) Hvis du vil kan det jo låses...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå