Malin`s mamma Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Har testet 3 ganger med QR, og får ganske et ganske svakt positivt resultat. Men resultatet kommer først etter 5-10 min, og er langt fra like tydelig strek som kontrollstreken. Så her inne at de som har testa med CB får tydelig resultat med en gang. På apoteket her, Apotek1, finner jeg bare QR desverre. Så, hvor får jeg kjøpt CB?
pandabjørn Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 jeg har kjøpt på alliance apotek jeg har også testa 2 ganger med QR svakt begge gangene, og jeg var gravid.....så det er kanskje lurt av deg å prøve CB vanlig eller digital er best lykke til )
Malin`s mamma Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Takk for raskt svar Håper på positivt test til uka da, hehe.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 jeg kjøpte på nettet www.babyplan.no sann digital
bixit Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Apotek 1. Men jeg prøvde begge deler. De var like korrekte i sine svar, bare at QR var litt svakere i streken ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå