ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Kan det være vanskeligheter med å få barn etterat man har hatt spira? Noen venninner av meg mener det, men har aldri hørt fagfolk si det. Vil ikke begynne med piller, så da lurer jeg på spiral. Men hvis man skulle få lyst til å prøve å få barn om 1 år eller 2 er det kanskje dumt? Hva er best av hormon og kobber?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg har hatt spiral 2 ganger tidligere.. Og blir nok te å få det denne gang også.. Jeg har født 2 velskapte gutter, så vil ikke si at det er noe problem å bli gravid.. Men, dette bør du spørre legen din om.. Hormonspiral har jeg ikke prøvd så kan ikke uttale meg om det, vet bare at man slipper mensen (trur jeg).. Skulle gjerne ha prøvd hormonspiral denne gang, men siden jeg ammer blir ikke det aktuelt..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Ikke noe problem med hormonspiral og amming!
Nit@™ Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg har hatt både kobber og hormonspiral, og ikke hatt problemer med å bli gravid etterpå. Som alle prev. middel varierer jo "nytten" av hormonspiralen, noen mister mensen, andre har mye plager med blødninger etterpå. Tror jeg ville valgt kobber om jeg planla å bli gravid etter en periode. Den er billigere og den påvirker ikke hormonene i kroppen. Så når den er ute finnes det ikke forstyrrende hormoner i kroppen.
Mrs. Hodge Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Har man hatt spiral, må man regne med at det kan gå noen måneder før man blir gravid igjen, sa legen til meg. Men dette er vel ganske individuelt, siden jeg ble gravid ca to mnd etter at jeg tok ut kobberspiralen. Å bli helt ufruktbar etter spiral tror jeg er lite sannsynlig..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 Takk for svar :-) Skal lese litt om det, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå