Endelig ny spire i magen Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Vi kan dessverre ikke. Skal ha treff hjemme hos meg (feb, mars klubben) Men vi kommer gjerne sterkere tilbake!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Vi er også med :-) Møtes på storo klokken 11:00? Samme sted som sist?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Da blir det: Bellen Samsyn Sanasol & svigerinne ...sånn at vi har oversikt og venter på alle :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Takk for hyggelig tur i dag! Regn og vind gjør ingenting, vi er da vel vikinger ;-) Nå sitter jeg på jobben til gubben og venter på at den lille damen skal våkne så hun kan få litt middag før vi snur nesa hjemovder. Hun sover kjempetungt, så dette var nok bra for henne :-)
Bellen^2 Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 Ja tusen takk for en kjempekoselig trilletur og playdate:) Jeg har en liten kropp som ligger og uler i senga si og ikke vil sove. Han trenger nok mer jentekos av Camilla og Mia!! Du får hilse til sivigerinnen din. Lille Jeremy har jo blitt så stor gutt siden sist da. Koselig at de vil henge med oss:)
Solstråle72 Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Tenker dere hadde en fin tur/lunsj selv om været ikke var å skryte av i dag. Skulle gjerne vært med dere i dag, men hadde en annen avtale. Er gjerne med neste gang :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Takk for hyggelig tur i dag ja, man har da klær til været ? hehe Vi dro direkte til svigers så snuppa var en smuuuuuule utslitt når vi kom hjem nå klokken halv åtte. Tror hun har klart å sovne allerede hehe Gleder oss til neste trilletur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå